מיחזור מוצרי אלקטרוניקה בשורו

פסולת אלקטרונית רעננה

הריכוז הגדול של חברות היי טק וחברות סטארט אפ ברעננה מוביל לכך שיש להם כמות גדולה מאד של פסולת אלקטרונית שמותאמת למחזור. עקב כך מנהלי העסקים יוצרת קשר עם חברת המחזור כדי לבחון את האפשרויות להעברת הציוד אליהם לצרכי מחזור.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

איסוף של פסולת אלקטרונית

כל הנושא של איסוף פסולת אלקטרונית רעננה מתבצע באופן מסודר תוך תיעוד מלא שכולל צילומים ברורים ותיעוד על משקלו של כל פריט. המטרה היא להעביר כמות גדולה ככל האפשר של מוצרי IT למפעל המחזור בהתאם לקטגוריות ולסוגים של המכשירים שמתאימים לכך.

בחברות היי טק וסטארט אפ שמבצעים לעיתים תכופות יחסית את המחשוב אוגרים את המחשבים הישנים ומתאמים את המועד שבו עובדי מפעל המחזור יגיעו לאסוף את הציוד של פסולת אלקטרונית רעננה. יש שתי אפשרויות של איסוף, האחת היא לקחת את כל המחשבים שפורקו ולהעביר אותם באופן מסודר בתוך ארגזים למשאית, או לחלופין שהעובדים המנוסים של חברת המחזור יפנו את חדרי התקשורת, חוות השרתים, מרכזיות, ארונות תקשורת ועוד.

המחזור של פסולת אלקטרונית רעננה כולל גם סוללות, מצברים, ציוד תקשורת, מחשבים, ציוד IT ועוד. בדרך זו מפנים את המחסנים של הלקוח וכך אפשר יהיה להשתמש במדפים לצרכים יום יומיים ובחדרי התקשורת יתקינו ציוד חדש.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

מה נותן מיחזור מתכות?

מיחזור מתכות תורם חומר גלם שכמותו כורים במכרות הברזל.

לעולם אין מתכות בלי גבול ולכן מיחזור מתכות מאפשר כמובן שימוש חומר במתכות.
טון של פלדה ממחזור שווה ל-1,150 ק"ג עפרות ברזל, נותנת 450 ק"ג פחם ו-50 ק"ג אבן גיר.

בישראל אין מכרות ברזל ולכן הנושא של מיחזור מתכות חשוב במיוחד. מעבר לזה שזה חכם לעשות מיחזור מתכות, כי למה לא לעשות אם זה מכניס חומרים טובים ומבוקשים יש לזה כמובן גם היבט של שמירה על איכות הסביבה, כי מתכות זה לא חומר מתכלה והוא אף עלול להפוך לרעיל.

בנוסף כדי להפיק פלדה נדרש ייצור אנרגיה הרבה יותר גדול מאשר ייצור פלדה ממוחזרת, כך שיותר כדאי לעשות מיחזור מתכות ולהפיק פלדה.
בארה"ב עושים המון מיחזור מתכות ובזה נחסכת אנרגיה כמו זו הנצרכת על ידי חמישית מהבתים בארה"ב וזה הרבה. בד בבד עם מיחזור מתכות, נעשה גם שימור אנרגיה ובארה"ב נעשים כל העת שיפורים טכנולוגיים כדי לשמר אנרגיה וזה בא לידי ביטוי בהפחתה בשימוש באנרגיה בכלל.

טיפול ייחודי לרכיבים ולכרטיסים אלקטרוניים

  • לאור המידע הרב שקיים על גבי הכרטיסים האלקטרוניים והשווי של כל אחד מהם עקב הרכיבים וכל ההלחמות שבוצעו, המגמה היא לשלוח את כל הכרטיסים הללו של פסולת אלקטרונית רעננה כמטען של ייצוא לבתי הזיקוק בחו"ל. שם מפרקים ומתיכים אותם, כדי להוציא מהם את השווי הגבוה ביותר של ביצוע המחזור וכך לשלם מחיר הוגן ללקוחות.

    בנוסף לכך שולפים מתוך כל המוצרים הללו של פסולת אלקטרונית רעננה את המידע כדי להעביר אותו לשמירה וגיבוי עבור הגורם הרלוונטי אצל הלקוח, לפני תהליך המחזור.

    אם גם לכם יש פסולת אלקטרונית רעננה שמתאימה למחזור, דברו אתנו והנציגים שלנו ישמחו להגיע למשרד או למפעל שלכם, כדי לאסוף את כל התכולה שתכינו עבור מטרה זו.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן