תהליך המיחזור ברכיבים אלקטרוניים

היכן זורקים פסולת אלקטרונית

בעבר כל אדם זרק את סוגי הפסולת השונים בשטחים חוליים בשולי העיר. כך נערמו בכל המקומות הללו ערמות של סוגים שונים של פסולת. הפסולת הזו יוצרת בעיה משמעותית של איכות הסביבה כיוון שפרק הזמן שלוקח לחלק מהפסולת להתכלות הוא עשרות שנים וקיים חשש שהתוצרים הללו יגיעו למי התהום שנמצאים מתחת לקרקע.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

המשרד להגנת הסביבה

זו הסיבה שהמשרד להגנת הסביבה ביצע בשנים האחרונות סדר בעניין זה וחוקק חוקים חדשים כדי לשמור על איכות הסביבה. בכל אזור גיאוגרפי הוקצו שטחים ייעודיים שאליהם אפשר להעביר את הפסולת לאחר תיאום עם הגורמים הרלוונטיים וקבלת האישור היכן זורקים פסולת אלקטרונית.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

מחזור של מוצרים שונים

לכל סוג של פסולת מותאמים שיטות אחרות של הטמנה או של מחזור ולכן בשטח מתבצע מיון מדויק של סוגי הפסולת. האופציות הן למחזור ברזל וסוגים שונים של מתכות אשר מועברים להתכה. כמו כן חלקי פלסטיק שונים אשר עוברים מחזוק במפעלים ייעודיים לכך וגם זכויות, וויטרינות ופריטים העשויים מזכוכית.

בדרך זו מוצאים ייעוד נוסף לכל אחד מהחפצים הללו, אשר לאחר המחזור אפשר לייצר מחומר הגלם מוצרים חדשים לחלוטין כמו חפצי נוי, חלפים שונים ועוד.

פסולת אלקטרונית מהמשרדים

כאשר המשאית של מפעל המחזור מגיעה למשרדים, הצוותים אוספים את הציוד האלקטרוני כמו מחשבים, ציוד תקשורת, כרטיסים אלקטרוניים, דיסקים קשיחים, מקלדות ועוד. במפעל המחזור מסוגלים למחזור ולעבד את רוב הפריטים הללו אם יש מוצרים מיוחדים שאינם מתאימים למחזור מסיבות מקצועיות של סוג החומר, מעבירים אותם לאתרי פסולת היכן זורקים פסולת אלקטרונית שאושרו על ידי המשרד להגנת הסביבה.

שיטת העבודה היא שהנציג מודיע לעובד של אתר הפסולת שיש להם חומרים להעביר למקום זה. מתבצע תיאום של זמנים, מיקום ועלויות ורק לאחר שהתהליך הושלם, מקבל הנציג אישור והוא יכול נסיע את הציוד למיקום הספציפי בהתאם לאישור.

אם יש לכם פסולת ואתם אינכם יודעים היכן זורקים פסולת אלקטרונית, השאירו כאן את הפרטים שלכם. נציג שלנו ישוחח אתכם בהקדם ויתאם אתכם את מועד האיסוף ממשרדכם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן