פירוק חדרי שרתים

חברתנו היא מהמובילות בישראל בתחום מיחזור הפסולת האלקטרונית ונכסי IT, ולאורך השנים זכתה למוניטין רב ולמעמד נכבד בענף בזכות מקצוענות גבוהה, שירות מהיר ואמין ומחירים תחרותיים. בין היתר, אנו אמונים פירוק חדרי שרתים של חברות, עסקים וארגונים.

את פינוי חדרי השרתים והתקשורת (Data Centers|) אנו מבצעים מאלף ועד תו, לרבות עבודת הפירוק עצמה, שירותי הלוגיסטיקה, הוצאה של השרתים והארונות מהמתחם, ועד למיחזור ציוד החומרה והכבלים. בד בבד, אנו מבצעים השמדה של הדיסקים הכוללים מידע רגיש, תיעוד מלא ואישורים נדרשים ללקוח, וכן מקסום של נכסי ה- IT הניתנים למכירה מחודשת.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

כמה מילים על סוגיית האבטחה בפירוק חדרי שרתים

בימינו חברות וארגונים רבים בוחרים לוותר על השרתים המסורתיים ולעבור לשירותי ענן, ויש גם המחליטים לשדרג את חדר השרתים ולהעבירו למיקום אחר. החלטות אלו מחייבות בין היתר תשומת לב גבוהה לסוגיית אבטחת המידע, שממילא מהווה יסוד לפעילות עסקית נבונה כיום. לשם כך מושקעים בשוטף משאבים לא מבוטלים בהגנה על מערכות המידע, ובאותו האופן יש לתת את הדעת לנושא בזמן שהמערכות מוחלפות ונזרקות.

יש להבין כי מחיקה פשוטה של שרת או דיסק קשיח איננה מהווה אתגר משמעותי עבור גורמים העוסקים בריגול תעשייתי, שבהחלט יכולים להפיק תועלת מרובה משחזור של מידע משרת שנזרק. על כן, ניתן לומר כי זריקת השרת או אפילו מחיקתו הפשוטה, כמוה כהעברת המידע שאוחסן עליו לכל דורש. במקום זאת, מה שיש לעשות הוא לפנות אל חברות המתמחות בפירוק חדרי שרתים, כמו שורו מיחזור פסולת אלקטרוניקה, שתבצע השמדת מדיה מגנטית.

השמדה או מחיקה של שרתים?

יש להבין כי חדר השרתים עשוי לכלול ציוד בעל ערך כלכלי, אותו ניתן להשמיש לצורך מכירה מחודשת – וכך החברה או הארגון מרוויחים על הציוד שבמקרה אחר היה נזרק. לשם כך חברתנו אמונה על מקסום שווי נכסי IT ישנים, על ידי רכישה של שרתים ישנים ותקולים, רכיבים אלקטרוניים, ציוד תקשורת ועוד. אנו בודקים וממיינים את המערכות הניתנות להשמשה, במידת הצורך מתקנים ליקויים ומביאים את הציוד למצב תקין המאפשר מכירה חוזרת. כמובן שעבור הארגון מדובר ברווח כלכלי נטו, ולזאת מצטרפים יתרונות סביבתיים וקהילתיים.

וברור שבמקרה כזה יש לעשות שימוש באמצעים מתקדמים, המביאים למחיקה מוחלטת ובלתי ניתנת לשחזור. אנו עושים זאת באמצעות מערכת Blancco שעימה ניתן למחוק כל מידע מכל רכיב, עומדת בכל תקני האבטחה המקובלים בתעשייה, ולמעשה מהווה בפני עצמה סטנדרט עולמי המקובל על ידי ארגונים בינלאומיים וסוכנויות ממשלתיות. כלי נוסף הינו מערכת ניידת קומפקטית המוחקת באופן מהיר ומוחלט את המידע, וניתן להשתמש בה באתר הלקוח עצמו.

עם זאת, קיימת כמובן אפשרות נוספת של השמדת השרתים ורכיבי המידע הנוספים, אפשרות פחות משתלמת כלכלית ופחות ידידותית לסביבה, אולם מהווה בחירה נכונה כאשר הנסיבות מצדיקות זאת. במקרים כאלו של ציוד המיועד למיחזור, נבצע את השמדת החומרה על ידי גריסה לחלקיקים קטנטנים, שאין כל אפשרות לשחזר אותם או את המידע שנשמר עליהם.

את ההשמדה אנו מבצעים במפעלי שורו בפתח תקווה, באמצעות מגרסה מתקדמת המיועדת למטרה זו. מדובר בתהליך מבוקר לכל אורך, שלאחריו ננפיק לכם אישור השמדה ומיחזור, ובמידה ותהיו מעוניינים בכך ניתן גם לשלוח נציג מטעמכם שיפקח על הגריסה וההשמדה. לאחר שהתהליך מסתיים, אנו מעבירים את החלקיקים למיחזור סביבתי למיצוי של המתכות היקרות והאל-ברזליות שנמצאות בו, על ידי מפעלי זיקוק גדולים בחו"ל.

למידע נוסף בנושא ניתן לפנות אל שורו מיחזור ואלקטרוניקה בטלפון 077-231-8099

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן