תהליך מיחזור ציוד אלקטרוני בשורו

תהליך מיחזור ציוד אלקטרוני בשורו

פסולת אלקטרונית אחראית ל70% מהחומרים הרעילים באשפה שגורמים לזיהום הקרקע ומי התהום, לכן מחזור פסולת אלקטרונית הוא בעל חשיבות אדירה במאמץ לשמור על הסביבה שלנו ובמאבק בהתחממות הגלובלית. החלטתם לתרום למאבק ולמחזר? הנה כמה דברים שכדאי שתדעו על תהליך מיחזור ציוד אלקטרוני בשורו. 

שורו מיחזור אלקטרוניקה

חברתנו מציעה תהליך מיחזור מא' עד ת' במסגרתו כל השלבים מבוצעים על ידי אנשי מקצוע של שורו ובפיקוח מלא!

איסוף: השלב הראשון לאחר שלקוחו מתקשר אלינו הוא תיאום איסוף תכולה אלקטרונית שנעשה דרך איש קשר. אנו דואגים לוודא שהאיסוף יבוצע במועד שנוח ללקוח.

שינוע: השינוע של הציוד האלקטרוני מתבצע באופן מאובטח ובטיחותי למרכז המחזור של שורו.

מיון: זה הוא השלב המרכזי בתהליך. כל מוצרי האלקטרוניקה שנאספו מגיעים למרכז המיון של שורו. חשוב להדגיש כי כל שלב נעשה בפיקוח מלא ומצולם לאורך כל התהליך. הציוד האלקטרוני נשקל ואז נשלח להליך מיון מוקפד. במרכז המיון שלנו עובדים טכנאים מקצועיים שתפקידם הוא למיין את התכולה האלקטרונית בהתאם לחוק.

דגשים של לקוח – חברתנו מציעה ללקוחותינו מגוון שירותים הכוללים השמדת מידע בכמה דרכים אשר מותאמים לצרכיו, ללא יכולת שחזור.

ניתוב לשימוש חוזר או השמדה –לאחר שלב המיון הציוד מועבר לשלב הסופי. כל מערכות המחשוב והאלקטרוניקה מנותבות לתהליך שנקרא שימוש מחדש. פסולת שאי אפשר לנצל מנותבת לתהליך של השמדה ומיצוי חומרי הגלם.

דיווח על סיום תהליך המיחזור – בסיום התהליך הגריסה וההשמדה מונפק ללקוח מסמך שמאשר כי בוצעה השמדה ומיחזור.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

ציוד אלקטרוני ממחזרים בשורו

שורו הינה החברה המובילה והמקצועית למחזור אלקטרוניקה ומציעה מגוון רחב של פתרונות לחברות ועסקים. חברתנו אוספת את כל סוגי הפסולת האלקטרונית – מחשבים, מסכים, מקררים, מכונות כביסה, טלפונים, שלטים, דיסקים, שרתים ועוד. אנו היחידים בישראל שמייצאים כחלק מהתהליך רכיבים אלקטרונים וכרטיסים להמשך הליך מחזור בבתי זיקוק בחו"ל.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

 

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן