קבלן גדול מול קבלן קטן

מדוע אנחנו ולא אחרים

העידן הנוכחי מאופיין במורכבות טכנולוגית ולוגיסיטית של מוצרי הצריכה בשילוב עם הגודל והעומק של השוק הגלובלי, הקשר בין הלקוח לנותן השירות הוא רק השלב הסופי של שרשרת (או רשת) מסחרית ארוכה ומורכבת.שרשרת של מוצר למיחזור היא מורכבת ודורשת ידע רב ומוקדים רבים.

סופו כחומר גלם לתעשייה כאשר בדרך ננקטות מגוון פעילויות של מיון, פירוק, אחסנה והובלה בין מספר רב של חברות על פני מרחב גאוגרפי הולך וגדל עד להפיכת הפסולת האלקטרונית לחומר גלם והשבתו לתעשייה.

מכאן נובע שכל שרשרת לוגיסטית תכלול קשרים בין חברות רבות, כאשר כל חברה תנסה למקסם את ההכנסות והרווחים שלה. למעשה כל חברה היא הלקוח של החברה שנמצאת לפניה בשרשרת הלוגיסטית ומהווה ספק עבור החברה שנמצאת אחריה באותה שרשרת.

SHURU איסוף פסולת אלקטרונית לעסקים

אנו בחברת שורו כחלק מחזון סביבתי משתדלים לצמצם ככל הניתן את השרשרת הלוגיסטית ולהעניק ללקוחותינו פתרון כולל תחת קורת גג אחת.

זה בא לידי ביטוי בכך שאנו לוקחים חלק בכל שלב בתהליך המיחזור. עובדי החברה אחראים על הוצאת הפסולת האלקטרונית ממשרדי או מחסני החברה שמעוניינת בפינוי הפסולת והבאתו למפעלנו.

במפעל המוצר עובר תהליכי מיון בהם קובעים האם המוצר סיים את חייו כמוצר אלקטרוני ומוגדר כפסולת לפירוק או האם המוצר עובר למחלקת שימוש מחדש ( Reuse) שבאמצעות תיקונים קלים מאריכים את חיי המוצר ומחזירים אותו לשוק. במידה והמוצר אכן סיים את חייו והוגדר כפסולת הוא מועבר למחלקת פירוקים ומיונים שבצורה מבוקרת וסביבתית מפרידה בין החלקים והמתכות השונים. לאחר מכן המתכות מאוחסנות במחסננו עד להוצאתו למפעלים שונים בעולם שמקבלים חומרי גלם ששב לתעשייה במוצרים חדשים. זה בתמצית תהליך המיחזור שכל מוצר אלקטרוני עובר כאשר הוא מוגדר כפסולת.

כל התהליך מתנהל באחריותנו תחת קורת גג אחת שמנטרלת סיכונים וזיהומים ומנטרת כל תקלה שנקרית בדרך ממוצר לחומר גלם.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

אם כך מדוע למחזר את הפסולת אלקטרונית אצלנו? נמנה מספר יתרונות:

  1. חיסכון בזמן- עבודה מול איש קשר אחד בלבד שאחראי על מועד וביצוע האיסוף וכל ההתקשרויות הפיננסיות והלוגיסטיות מתנהלות מולו בלבד.
  2. חיסכון בכסף- עבודה מולנו מעניקה פתרון הוליסטי לכלל הצרכים של החברות. אנו ממחזרים פסולת אלקטרונית, רוכשים ציוד IT ישן שאיננו מוגדר כפסולת, משמידים בצורה מבוקרת ומאובטחת מדיה מגנטית על כל סוגיה. משמידים באופן ירוק נורות פלורסנט (שמכילות כספית ברמה מסוימת). מבצעים עבודות פינוי מורכבות של מערכות תשתית כגון: מצבריות, מערכות מיזוג וחשמל תעשייתיות, פירוק מסועים ומערכות פס ייצור.
  3. קל לתקשר וקל לנהל- בתום כל איסוף הלקוח מקבל דוח סאפ מפורט שמציג את סוגי הפסולת שנאספו ומשקלם המדויק לצד אישור מיחזור מוכר ממשרד להגנת הסביבה. איש הקשר שניהל את האיסוף אחראי גם על הפן הזה.
  4. אינטרגציה אופטימלית- כלל מערכות החברה עומדות לשירות הלקוח ומספקות מענה לכל צרכיו תוך מענה מהיר ותודעת שירות גבוהה.
  5. תקינה הכרחית וכיסוי ביטוחי- חברתנו היא קבלן מוכר ומורשה שעומד בכל התקנים הסביביתיים המחמירים ביותר הקיימים ובעל כיסוי ביטוחי מקיף גם בזמן פינוי הפסולת אצל הלקוח.
  6. מקצועיות ומחויבות- חברת שורו פועלת מעל עשור בתחום מיחזור הפסולת האלקטרונית וצברה ניסיון רב ורקורד מוכח במאות פרויקטים ברחבי הארץ שבוצעו על הצד הטוב ביותר. כל זאת לצד מחוייבות בלתי מתפשרת על הסביבה והגנה עליה.
  7. יעילות ועוצמה- איכות הציוד ואיכות ההון האנושי לצד מערכת מסועפת של אנשי מקצוע יכולה למנוע תרחישים של פגיעה בסביבה ופגיעה בחיי אדם לצד יכולת מענה מהירה לכל תקלה שעלולה להתרחש בזמן הפינוי ולאחריו ומציאת פתרונות מיטיבים.
  8. אחריות חברתית- מפעלנו מעסיק עובדים בעלי צרכים מיוחדים כשווים בין שווים ומעניק להם הזדמנות להתפרנס בעבודה מכבדת שמספקת עצמאות כלכלית.

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן