פתרונות באבטחת מידע

כל נושא המחזור והטיפול הנכון אותו יש לבצע עם פסולת אלקטרונית ידוע לכולנו. לנושא זה חשיבות רבה וידועה.
פתרונות באבטחת מידע לפסולת אלקטרונית נזקקים למנהלי רכש ואנשי IT בארגון! כיצד עלנו לפעול עם אותה פסולת רגישה שבה נמצא מידע רגיש שאינינו מעוניינים שידלוף החוצה?

חברת שורו נותנת פתרונות יעילים לטיפול אחראי ובטוח בכל ציודי ה IT הישנים, התקולים ושאינם בשימוש עוד

פתרונות באבטחת מידע לפסולת אלקטרונית הטיפול הבטוח, הקל והנוח מתחיל מהאיסוף מבית העסק או ממפעלכם כששורו אוספת, אורזת ומשנעת בצורה מאובטחת את כל אותם הפסולות האלקטרוניות הרגישות במסגרת השירות המיוחד אותו אנו מציעים לטובת ציודי ה IT השונים באבטחת מידע.

אנו מבצעים מחיקת מידע טוטלית בכל תקני התעשייה המחמירים, וכל הטיפול בציוד זה נעשה בצורה מאובטחת באופן מבוקר ומתועד. מחיקת המידע, נטרול הדיסק, השמדה של מידע רגיש בדיסקים וקלטות, הכל נעשה בציודים ובמערכות מתקדמות במפעלינו על פי תקני האבטחה המחמירים ביותר הקיימים בתעשיית מחזור פסולות מעין אלו.

בחרו את השירות שלכם:

שירותי השמדת מדיה מגנטית | שירותי ITAD

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

פתרונות לטיפול ברכיבים גם בבית העסק

חברת SHURU ממחזרת גם ציודי IT שלא ניתן להשמישם מחדש. הציודים השונים עוברים הליך מחזור מוקפד כפוף להנחיות המשרד לאיכות הסביבה ותחת פיקוח תאגידי המחזור, כשהחומר המתקבל מתהליך זה ממוחזר סביבתי לשם מיצוי המתכות.

ובנוסף ניתן גם למקסם את שווי ציוד ה IT הישן עם מכירתו בצורה מחודשת באמצעות רשת הפצה הקיימת אצלנו. שורו תשמח להעניק את השירות היעיל והבטוח גם לבית העסק או מפעלכם בכל תחום מחזור פסולות אלקטרוניות ובפרט ציודי ה IT בו אנו מתמחים ומציעים פתרונות הולמים וראויים לפסולת רגישה מעין זו.

בסופו של תהליך המחזור יונפק עבורכם אישור השמדה ומחזור. נציג מטעם SHURU יוכל להגיע לפגישת ייעוץ ללא עלות על מנת לבחון ולהסביר את כל האינפורמציה שבנושא זה, למען הביטחון שלכם ולמען איכות סביבתנו.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן