פסולת אלקטרונית סכנות ופתרונות

פסולת אלקטרונית רמת גן

מגמת השמירה על איכות הסביבה מתגברת משנה לשנה. פריטים רבים שבעבר הושלכו לפחי האשפה, עוברים כעת הליך של מחזור לאור החומרים השונים שממנה הם מיוצרים ושאפשר למחזר אותם.

מחשבים ישנים למחזור

האופציה של העברת פסולת אלקטרונית רמת גן למפעלי המחזור הופכת לרלוונטית והמשרדים והמפעלים השונים משתפים פעולה. כאשר מתבצעת החלפה של מחשבים לאור רכישת ציוד חדש, ההנהלות פונות למפעלי המחזור ומתאמות מועד של איסוף הציוד הישן והעברת הפריטים השונים למפעל המתאים.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

ציוד IT למחזור

 

בכל משרד אוספים בארגזים את הציוד הלא שמיש של פסולת אלקטרונית רמת גן, סוללות, מצברים ישנים, מחשוב, טלפונים וציוד תקשורת נוסף. בנוסף לכך עובדי מפעלי המחזור מגיעים לא אחת למשרדים או למפעלים, מנתקים את החיבורים של הקווים בחדר התקשורת, את המרכזייה הטלפונית חוות השרתים וארונות התקשורת. כל הציוד מועבר באופן מסודר, תוך צילום של כל הפריטים ושקילתם כדי להעביר זאת למחזור.

כאשר אוספים פסולת אלקטרונית רמת גן שמכילה גם רכיבים וכרטיסים אלקטרוניים, מנטרלים אותם מהכמות הכללית ושולחים רק אותם לבתי הזיקוק בחו"ל אשר יש ברשותם את הציוד הנדרש כדי לבצע מחזור של המוצרים המיוחדים הללו.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

המטרה של פעולות המחזור

כל ציוד התקשורת והמחשוב מיוצרת ממתכות יקרות וממתכות אל ברזליות. לאחר שימוש אחד, עדיין אפשר להשתמש במתכות הללו לאחר ביצוע פעולות התכה ומחזור של פסולת אלקטרונית רמת גן. זו הסיבה שקיימת חשיבות רבה לפעולות של הסברה של המשרד להגנת הסביבה אשר מעודדות את ההנהלות של המפעלים והמשרדים השונים, לפנות אל מפעלי המחזור ולתאם את מועד האיסוף.

בדרך זו גם מתבצע הפינוי על ידי העובדים של מפעלי המחזור וגם כל החומרים מועברים אל מפעלי המחזור. במיקום זה מתבצע המיון הנדרש על פי הסוגים של המתכות והקטגוריות השונות כדי לבצע בכל אחת מהן את התהליך הנדרש במפעל המתקדם אשר פועל בטכנולוגיות חדשניות.

נשמח לבצע איסוף של פסולת אלקטרונית רמת גן גם מהמשרד שלכם. דברו אתנו ונשמח לתאם הגעה של הנציגים שלנו במועד שהוא נוח לכם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן