בעיר ראשון לציון יש עסקים רבים ומדובר באחת הערים שיש בה פיתוח עסקי מתמיד. עסקים חדשים נפתחים במקומות שונים ברחבי העיר וגם עסקים קיימים מתפתחים לממדים רחבים יותר.

שינויים במערך המחשוב במשרדים

במשרדים הקיימים מבצעים מדי פעם עדכון ושדרוג של מערכת התקשורת, המחשבים והשרתים וזאת על פי הצורך העסקי. אם המערכות הנוכחיות הן ישנות ואינן מתאימות לצורך של החברה, מתאמים את השינוי המקצועי הנדרש ואנשי המחשוב מתקינים מערך מתוחכם יותר של תקשורת אינטרנט ומחשוב.

הציוד הישן

את כל הציוד שכבר אינו שמיש מרכזים בכמה ארגזים במחסן ויוצרים קשר עם חברת המחזור כדי לתאם את מועד האיסוף של פסולת אלקטרונית ראשון לציון. למפעלים הללו אשר מבצעים את המחזור בחומרים מסוג זה יש צוותי עובדים אשר מגיעים עם משאיות לקרבת המשרדים השונים, כדי לאסוף מהם את הארגזים שהוכנו עבור מחזור. המטרה היא לקחת מכל המשרדים את פסולת אלקטרונית ראשון לציון ולבצע בהם את כל התהליכים הנדרשים.

שמירה על איכות הסביבה

על פי התקנות של המשרד להגנת הסביבה, חלק מהתהליך של שמירה על איכות הסביבה כולל פסולת אלקטרונית ראשון לציון וזאת כדי שהלקוחות לא יזרקו אותם במקומות כמו חולות מרוחקים או ביער, שהם מקומות שאין אישור להשאיר בהם פסולת מסוג זה, כיוון שיש למחזר אותה כדי לא לפגוע לטווח הארוך בקרקע.

מחזור של פסולת אלקטרונית

מערכות מחשוב ותקשורת כוללות מידע רב על הפעילות העסקית בכל חברה שבה המחשבים הללו פעלו. המטרה היא להשמיד את הפריטים הללו לחלוטין בתהליכים מורכבים של גריסה וזאת כדי שלא יישארו שביבי מידע שמישהו יכול להשתמש בהם.

זו הסיבה שנהגי המשאיות אוספים בתיאום מראש את מלוא האביזרים שמיועדים למטרה של פסולת אלקטרונית ראשון לציון. במפעל מסווגים זאת על פי החומרים השונים ובהתאם לכך מבצעים את הליכי המחזור שלהם.

אם יש לכם פסולת אלקטרונית במשרד, השאירו כאן את הפרטים שלכם והנציגים שלנו יתאמו אתכם את מועד האיסוף, על פי הנוחיות שלכם בשעות העבודה של המשרד שלכם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

דילוג לתוכן