מיחזור אלקטרוניקה וחומרים רעילים

פסולת אלקטרונית נתניה

המפעלים והחברות הגדולות אשר ממוקמים באזור התעשיה פולג ובאזורים הנוספים בעיר, מבצעים שינויים מעת לעת במערך המחשוב והתקשורת שלהם. הדבר תואם את צרכי החברה כמו התקנה של שרתים חדשים לצורך גיבוי, אחסון ועוד. בתום פעולות ההתקנה של המערך החדש, נותרים כל המחשבים והשרתים הישנים, מקלדות, כרטיסים אלקטרוניים, דיסקים קשיחים, מערכי גיבוי ישנים ועוד. בנוסף לכך נותרים טלפונים ישנים, מערכות תקשורת שכבר אינן שמישות, כבלים ועוד.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

המשך הדרך של המערכות שהוצאו

הנהלת החברה מודעת לכך שאין להשליך פסולת אלקטרונית נתניה אלא יש לבצע תהליך מסודר של מחזור מכמה סיבות. הסיבה הראשונה והחשובה היא שבתוך כל המערכות הללו קיים מידע ואין רצון שמישהו יצליח לשלוף את הנתונים ולהשתמש בהם. מדובר במידע עסקי שהוא אקוטי ולכן יש להשמידו. מעבר לכך אין להשליך פסולת אלקטרונית ברחוב או באתרי פסולת ולכן יש לבצע תהליך מסודר של פינוי פסולת אלקטרונית נתניה. עובדי החברה מרכזים את כל הציוד המיותר בארגזים, כדי להעבירם למקום הנכון.

חשיבות מיחזור פסולת אלקטרונית לאיכות הסביבה

מיחזור פסולת אלקטרונית חיוני ומחויב בחוק, בהיותו חשוב לאיכות הסביבה. המציאות הטכנולוגית של ימינו גורמת לכך שכל בית עסק בנתניה ובישראל מייצר כמויות לא מבוטלות של פסולת אלקטרונית, ממחשבים ועד טלפונים, בכמות כוללת של כמאה חמישים אלף טון של פסולות אלקטרונית המצטברת מידי שנה בישראל. פסולת זו מכילה בתוכה חומרים רעילים ומסוכנים כמו עופרת, המזהמים את הסביבה ויכולים לפגוע בבני אדם, בחי ובצומח. לכן יש חשיבות רבה למיחזור של פסולת אלקטרונית באופן מסודר ותקני.

מפעלי המחזור של הפסולת

ברחבי הארץ יש כמה מפעלי מחזור אשר ממחזרים פסולת אלקטרונית ולכן,  יש ליצור איתם קשר ולתאם מולם מועד להגעת הנציגים כדי לאסוף ציוד. בתאריך שנקבע מגיעים נציגי המפעל עם משאית אל המשרדים או לכל בית עסק אחר ואוספים את כל הארגזים.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

פעולות מחזור במפעל המחזור

במפעל המחזור ממיינים את כל הפריטים שהגיעו לפי חומרים . בהתאם לבקשת הנהלת החברה שהעבירה ציוד זה מבוצעות פעולות נוספות כמו גריסה או מחיקת מידע, הלקוחות מוזמנים להגיע למפעל כדי לראות כי המידע בציוד  מושמד בדרכים שונות, ולכן לא יהיה אפשר בעתיד לשלוף אותו בשנית.

אם יש לכם רצון לבצע מחזור של ציוד אלקטרוני , השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח לתאם מועד איסוף של מלוא התכולה מהמשרד למפעל המחזור.

חברה מומלצת עבור מיחזור פסולת אלקטרונית נתניה

מחפשים חברה מומלצת עבור מיחזור פסולת אלקטרונית נתניה? כדאי לכם ליצור קשר עם חברתנו שורו, המובילה בתחום זה בישראל. בחברתנו מספקים גם שירותי איסוף רכיבים אלקטרוניים נתניה וגם שירותי מיחזור רכיבי אלקטרוניקה בנתניה.

פינוי פסולת אלקטרונית נתניה ומחזור שלה מבוצע על ידינו עבור סוגים שונים של עסקים, בהתאם לדרישות החוק ובאופן ידידותי לסביבה. זאת, עם שמירת אבטחת המידע ועבודות מחזור של סוגים שונים של מוצרי אלקטרוניקה, לרבות ציוד תקשורת ומחשבים ניידים ונייחים, ארונות תקשורת ושרתים, מכונות צילום, מדפסות, טלפונים סלולאריים וקוויים, כרטיסים אלקטרוניים, מסכים, כבלים, סוללות מצברים ועוד. אנו מספקים שירות מקצועי יעיל, אמין ומהיר עבור מחירים כדאיים במיוחד.

בנוסף, אנו דואגים לבצע איסוף פסולת אלקטרונית לעסקים נתניה במועדים הנוחים ללקוח, עם שינוע של הפסולת למפעל שלנו לפירוק והפרדה במחלקות שונות. בסיומו של התהליך הלקוח מקבל מאתנו אישור על פינוי תקני של פסולת אלקטרונית. חשוב להדגיש כי כל הפעולות של מחזור פסולות אלקטרונית בנתניה בפרט ובישראל ככלל, מבוצעות על ידנו בהתאם לדרישות של המשרד להגנת הסביבה ובפיקוח של תאגיד מיחזור מוכר. יש לנו את כל ההיתרים הנדרשים והסמכה עבורISO 14001,  ISO 9001ו- OHSAS 18001.

מענה שלכם לצורכי אבטחת מידע

הציוד האלקטרוני שלכם מכיל מידע רגיש? אנו נדאג לבצע הליכי אבטחת מידע שבמוצרי האלקטרוניקה באופן הבטוח ביותר, כבר במועד הפינוי. זאת, דרך טיפול ברכיבים אלקטרוניים בהתאם לדרישות של כל עסק עם שירותי מחיקה מלאים שאפשר לבצעם בבית הלקוח על ידי נציג של חברתנו, או להיפך, לשלוח נציג של העסק למפעל שלנו לצפייה בתהליך המחיקה. את המחיקה עצמה אנו מבצעים בעזרת אמצעים מתקדמים הכוללים השמדה מגנטית של מדיה, שימוש במערכת בלאנקו, בעזרת Degausser המנטרל דיסקים קשיחים או על ידי השמדה פיזית המבוצעת עם הליכי גריסה מתקדמים.

שירות זה, גם מסופק עבור ציוד שמתאים לשימוש חוזר שאנו נקנה מכם ונדאג להפיצו וממנו נדאג למחוק באופן מלא כל מידע של העסק.

לפרטים נוספים וקבלת השירות, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת שורו בטלפון 077-231-8099.

 

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן