פסולת אלקטרונית ניתנת למיחזור

פסולת אלקטרונית ניתנת למיחזור

מוצרים רבים בהם אנו עושים שימוש יומיומי נכללים בקטגוריה של פסולת אלקטרונית. בין אם מדובר במכשירי הטלוויזיה, המחשבים, הטלפונים הסלולריים ובין אם במכשירי חשמל למטבח, הרי שמדובר בפסולת אלקטרונית של ציוד הפועל על בסיס שדה אלקטרומגנטי או מעגל חשמלי. תחלופת מכשירי החשמל והאלקטרוניקה בימינו הינה גבוהה ולכן ישנה חשיבות רבה במיחזור פסולת אלקטרונית וזאת במטרה לשמור על איכות הסביבה ואיכות חיינו. בעיית מיחזור פסולת אלקטרונית עלולה להביא לפגיעה אקולוגית חמורה ומשום כך, המודעות לנושא הינה בעלת חשיבות רבה.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

ההשפעות המזיקות של פסולת אלקטרונית

פסולת אלקטרונית שאינה מטופלת באופן נכון גורמת להיווצרות מפגעים ונזקים סביבתיים למים, לאוויר ולאדמה. מכשירים אלקטרוניים מכילים חומרים רעילים רבים בהם מתכות כבדות העלולות להצטבר במי התהום ובקרקע וכן לגרום לזיהום אוויר בתהליכי בעירה ופירוק. מתכות אלה, מגיעות בסופו של דבר לרקמות בעלי החיים, הצמחים ובני האדם וההשלכות לכך הינן חמורות, מסוכנות ומתבטאות בסיכון לחלות בסרטן, בפגיעה במערכת העצבים ובהיווצרות ליקויים התפתחותיים.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

חשיבות מיחזור פסולת אלקטרונית

הדרך המרכזית והיעילה להתמודדות עם הבעיה והסיכונים שיוצרת הפסולת האלקטרונית הינה באמצעות מיחזור. חקיקה בתחום מיחזור אלקטרוניקה מטילה את עיקר האחריות על החברות היצרניות ומעודדת אותן להפחית את השימוש בחומרים רעילים ולהגביר את השימוש בחומרים הניתנים למיחזור. בישראל ניתן למצוא כיום מכלים ייעודיים לאיסוף של פסולת אלקטרונית וכן מתקני איסוף פסולת למכשירי חשמל ואלקטרוניקה.

טיפול נכון בפסולת אלקטרונית הניתנת למיחזור מצמצם באופן משמעותי את הנזקים הסביבתיים והסיכונים הבריאותיים הנשקפים לציבור הרחב. הטכנולוגיות והאמצעים למיחזור קיימים וכל שנדרש הוא הגברת המודעות לנושא, התגייסות של הציבור למשימה והטלת חובה על החברות היצרניות לעשות שימוש בחומרים הניתנים למיחזור, תוך נקיטת אמצעי אכיפה מתאימים ומרתיעים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן