מיחזור אלקטרוניקה וחומרים רעילים

פסולת אלקטרונית חוקים

עד לא מכבר חוק פסולת אלקטרונית כלל את כל נושא פינוי הפסולת מסוג זה והעברה למוקדי מחזור כדי לטפל בהם.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

החלת חוק הפסולת האלקטרונית

המשרד להגנת הסביבה אשר החיל חוק זה מדרבן את האנשים הפרטיים ואת העסקים שיש ברשותם מכשור ישן שאינו תקין, להעביר אותם למחזור כדי שיקבלו את הטיפול הנכון ביותר ולא יגרמו לזיהום סביבתי.

בדרך זו מתבצע איסוף של מכשור רפואי, סוללות, מנורות, צגי מחשב, כרטיסים אלקטרוניים, טלפונים ניידים ונייחים, מדפסות, מנורות, מחשוב ישן, שרתים, ארונות תקשורת ועוד. כל אחד מפריטי הציוד הללו מקבל את הטיפול התואם למכשור זה.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

תוספת לחוק פסולת אלקטרוניקה

על פי פסולת אלקטרונית חוקים, יש שינוי שהחל בחודש יולי 2021 והוא מתייחס לפריטים כמו אופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים. כאשר הפריטים הללו אינם תקינים יש להעבירם לתאגידי המחזור כיוון שיבצעו גם בהם את פעולות המחזור הנדרשות. הסיבה לכך נובעת מכך שסוללות ליתיום של כלי התחבורה הללו התלקחו לא אחת וגרמו לשריפות ולנזקים רבים ברכוש ובנפש.

לכן בתום השימוש בהם מעבירים את כלי התחבורה הללו לפי פסולת אלקטרונית חוקים לאחריותם של היצרנים, היבואנים או תאגידי המחזור להמשך הטיפול. מעבר לסוללות מעבירים להם גם את הכבלים, חלקי הפלסטיק, חלקי הברזל וגם את הצמיגים.

הפעולות של המשרד להגנת הסביבה

ההנחיות של המשרד להגנת הסביבה ופעולות האכיפה שמבצעים נציגיו, נועדו להקטין באופן משמעותי את הזיהום הסביבתי הקיים בישראל. לאור העובדה שנושא האופניים החשמליים והקורקינטים החשמליים תפס תאוצה רבה מאד בתדירות השימוש, הוחלט להוסיף נושא זה לאופציית פסולת אלקטרונית חוקים לאחרונה.

טיפול במכשור אלקטרוני

תוספת זו לחוק מצטרפת לנושא מחזור הכלים האלקטרוניים והחשמליים שמתבצע בפועל כבר שנים רבות. הפריטים שמגיעים למפעלי המחזור עוברים הליך מבוקר של השמדה בפיקוח נציג העסק, כדי לוודא שלא יישאר אף שביב של מידע על הציוד שאינו שמיש.

אם יש לכם ציוד אלקטרוני להשמדה, השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג שלנו ישמח לתאם אתכם את מועד האיסוף הנוח לכם ממשרדכם בכל רחבי הארץ.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן