פסולת אלקטרונית אשקלון

בעבר לא היו חוקים בנושא השמדה של פסולת אלקטרונית ולכן רבים השליכו ארגזי ציוד באתרים שונים של אשפה. אך היום קיימים חוקים בנושא זה והמשרד לאיכות הסביבה מקפיד לאכוף אותם, כדי שלא יהיו מצבים שבהם זורקים פסולת אלקטרונית אשקלון באתרים שונים ליד הים וברחבי העיר.

המסוכנות של הפסולת האלקטרונית

גם אם מדובר בציוד מחשוב או תקשורת שהוא ישן, יש בו עדיין מידע רגיש ואף עסק אינו מעוניין שמידע זה יגיע לידיים זרות. זו הסיבה שמרכזים את כל הציוד בארגזים כדי להעביר אותו למפעלי המחזור.

אפשר לתאם עם נציגי המפעל את מועד האיסוף והם מגיעים לכל מקום בארץ, כדי לאסוף את הארגזים. מכיוון שמדובר בנושא לוגיסטי מורכב והציוד הוא בדרך כלל רב, משאית של מפעל המחזור מבצעת סבב איסוף במשרדים שונים בכל עיר ואוספת את כל המוצרים הישנים.

בקרה על השמדת המחשבים

לאור הרגישות הרבה של פסולת אלקטרונית אשקלון, נציגי החברה מגיעים למפעל המחזור במועד שבו אמורים להשמיד את הפריטים שלהם. הם נוכחים במקום ורואים כי המחשבים, הכרטיסים האלקטרוניים, המקלדות, הדיסקים הקשיחים ומערכת הגיבוי נהרסות ונכתשות לחלוטין. כאשר מדובר בחלקיקים זעירים אשר נותרים מהמערכות הללו, אין כל סיכוי שמישהו יוכל לשחזר את המידע שהיה בתוך פסולת אלקטרונית אשקלון.

גם מערכות התקשורת שהועברו למפעל זה עוברות הליכים של ריסוק, התכה או כתישה, בהתאם לחומר שממנו הם עשויים. גם מהם לא נשאר זכר.

מחשוב חדש בחברה

הטכנולוגיות החדשות והקדמה מכתיבות את הצורך לבצע מהפכים במערך המחשוב העסקי. לא אחת מוסיפים מערכות גיבוי מתוחכמות, שטחי אחסון על ענן, מחשוב לעובדים חדשים, שרתים גדולים יותר ועוד. כאשר המערכות הקודמות הן ישנות, במקרים רבים אין מה לעשות איתם ולכן המקום הטבעי שאליו תועבר פסולת אלקטרונית אשקלון היא למפעלי המחזור.

אם גם אתם מעוניינים להיפטר מהציוד הישן, השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו נתאם מועד קרוב לאיסוף הארגזים. כך יהיה לכם יותר מקום במשרד ואנחנו נבצע את הפעולות הנדרשות, כדי לשמור על איכות הסביבה.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

דילוג לתוכן