התקדמות הטכנולוגיה

פסולת אלקטרונית אשדוד

 

בעבר, עסקים רבים אשר החליפו את המחשוב במשרדים, הניחו את כל הציוד בארגזים וזרקו אותם בזבל, או בחולות של אשדוד. לאור הרצון לשמור על הקרקע, המשרד להגנת הסביבה חוקק כמה חוקים הנוגעים לנושא השמירה על הקרקע, ולכן כיום סוגים שונים של פסולת מנותבים למפעלי מחזור. זו הסיבה שכאשר יש בעסק כמות של פסולת אלקטרונית אשדוד הלקוחות מתקשרים לחברת המחזור ומתאמים את המועד הנוח להם עבור איסוף כל התכולה והעברתה אל המפעלים החדשניים.

 הציוד של פסולת אלקטרונית אשדוד מועמס על הרכבים ומעבר למפעל כדי לבצע מחזור, ועל פי דרישת הלקוח  תאי אחסון המידע  נמחקים או שנגרסים לשבבים קטנים במיוחד כדי שלא תהיה כל אפשרות לשחזר את המידע.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

איסוף של פסולת  אלקטרונית מאשדוד

כדי שהלקוחות לא ישליכו פסולת אלקטרונית אשדוד במקומות שאינם מתאימים לכך, כמו בפח הזבל או בדיונות, הדרך הנוחה ביותר היא ליצור קשר עם חברת המחזור שכבר מטפלת באופן מקצועי בכל תכולת הארגזים כולל מחשבים ישנים, שרתים לא פעילים, טלפונים משרדיים, טלפונים סלולריים שאינם בשימוש, כבלי תקשורת, כרטיסים אלקטרוניים, מקלדות, דיסקים קשיחים ועוד.

מפעל המחזור

המשאית מעבירה פסולת באשדוד למפעל המחזור ובו מבצעים העובדים המיומנים מיון  הפריטים השונים על פי סוגיהם. לכל אחת מהאופציות של פסולת אלקטרונית אשדוד יש שיטות אחרות של מחזור ולכן ממיינים כהלכה, ולאחר מכן, על פי דרישת הלקוח, כל סוג מופנה לשיטת גריטה אחרת שאיש לא יוכל להשתמש בנתונים שקיימים בציוד.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

ריכוז של פסולת אלקטרונית

במשרדים בהם מבצעים שינויים של מערך המחשוב, אוספים בארגזים את כל הציוד שהגיע לסוף דרכו אשר לא ניתן להשמישו יותר  ונציגי מפעל המחזור מגיעים לאסוף אותם. זו דרך נוחה מאוד לכל הצדדים המעוניינים בשמירה על הסביבה.

נציגי מפעל המחזור שלנו ישמחו להגיע ולאסוף את כל הארגזים הללו כדי שיהיה לכם מקום פנוי במשרד, והפסולת תושמד על פי הכללים הבין לאומיים ובהתאם להנחיות של המשרד להגנת הסביבה. תאמו איתנו מועד איסוף ונגיע אליכם.

כתובת מומלצת עבור מיחזור רכיבי אלקטרוניקה באשדוד

אם אתם מחפשים כתובת מומלצת עבור מיחזור רכיבי אלקטרוניקה באשדוד, כדאי לכם ליצור קשר עם חברתנו, המובילה בתחום זה בישראל, ומספקת שירותי מיחזור אלקטרוניקה באשדוד ונכסי IT. לחברתנו יש את כל ההיתרים והרישיונות הנדרשים מהמשרד להגנת הסביבה, ואנו משמשים כקבלן מורשה מטעם תאגידי מחזור מוכרים. אנו פועלים כמתקן טיפול מאושר, מוסמכים ופועלים בהתאם לתקני מערכות ניהול סביבתי ISO 14001ותקני מערכות ניהול איכותי ISO – 9001.

אנו מספקים שירותי איסוף פסולת אלקטרונית לעסקים אשדוד מסוגים שונים, לרבות ציוד תקשורת, מחשבים וגם מצברים וסוללות. איסוף רכיבים אלקטרוניים אשדוד מבוצע באופן ידידותי לסביבה ובהתאם לדרישות החוק, תוך מקסום של שווי שימוש, ועם מחויבות לשמירת אבטחת מידע. אנו מקפידים על מתן שירות מקצועי, אמין ומהיר, עבור מחירים הוגנים ותחרותיים.

תהליכים מקצועיים של מיחזור פסולת אלקטרונית ונכסי IT

עם חברתנו תזכו בהליכי פינוי ומחזור מקצועיים של פסולת אלקטרונית באשדוד, לרבות יכולת לבצע פעולות מורכבות של פינוי ומחזור, למשל של מרכזיות, חדרי תקשורת, חוות שרתים ועוד.

אנו מספקים תהליך המלווה לכל אורכו על ידי נציג מטעמנו, החל מתיאום מועד פינוי של הפסולת באשדוד בזמנים שנוחים ללקוח, ועד סיום תהליך המחזור במתקנים שלנו.

כל זאת מבוצע עם תהליך תיעוד מסודר, המתחיל מאיסוף הפסולת האלקטרונית וממשיך בעת קליטתה לצילום הפריטים ושקילתם, וכן תיעוד של הפסולת האלקטרונית הממוינת בהתאם לקטגוריות מוגדרות בחוק. בסיום תהליך המחזור אנו נשלח לבית העסק באשדוד תיעוד ואישור אודות מחזור פסולת האלקטרוניקה שלו.

אפשרות למקסום שווי נכסי IT

חברתנו מספקת לעסקים באשדוד גם שירותי מיקסום שווי של נכסי IT ישנים, עם מגוון אופציות לקבלת תמורה כספית משתלמת על ידי שימוש מחדש בנכסים. שירותים אלו כוללים רכישה של ציוד IT ישן או מקולקל, לרבות שרתים, מחשבים ומסכים, רכישה של עודפי מלאי או מלאי ישן של חברות, וכן רכישה של רכיבים אלקטרוניים, ציוד מעבדה, ציוד תעשייתי ורפואי. זאת, בנוסף לשירותי מכירת מוצרי מחשב חדשים ומשומשים, ומכירת מוצרי אלקטרוניקה, תקשורת ומחשוב ייחודיים.

השירות עצמו מבוצע על ידי צוות טכני מיומן של חברתנו, הבודק את ציוד ה- IT וממיין אותו למערכות שניתן לתקן לשדרג ולהפכן ראויות למכירה ולשימוש חוזר. 

חברה הפועלת למען הקהילה

לצד פעילותנו למען איכות הסביבה עם פינוי פסולת אלקטרונית אשדוד ומחזורה בהתאם לדרישות החוק, חברתנו גם פועלת למען הקהילה על ידי העסקת עובדים בעלי צרכים מיוחדים בעבודות של פירוק ציוד אלקטרוניקה ומחשבים. ההעסקה מבוצעת באופן ישיר על ידי החברה וכן דרך בית אקשטיין המתמחה בשיקום וטיפול בציבור בעלי הצרכים המיוחדים. אנו מפעילים יחידת מחזור פסולת אלקטרוניקה, שההכנסות מעבודות מחזור שלה מועברות לתשלום שכר העובדים.

לפרטים נוספים וקבלת השירות, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת שורו בטלפון 077-231-8099.

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן