פסולת אלקטרונית תל אביב

מיחזור פסולת אלקטרונית תל אביב

פעילות בית עסק בשנות האלפיים כרוכה בציוד אלקטרוני מגוון שיש לחדשו לעיתים תכופות. מכאן עולה השאלה, מה עושים בציוד האלקטרוני הישן? התשובה לכך מגולמת בחוק המורה על חובת מחזור של פסולת אלקטרונית בעסקים.

נדרשים לשירותי מיחזור פסולת אלקטרונית תל אביב וסביבתה? אצלנו בחברת שורו מיחזור אלקטרוניקה, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של פתרונות בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית ונכסי IT.

כמה מילים על פסולת אלקטרונית

פסולת אלקטרונית היא פועל יוצא של העידן הטכנולוגי בו אנו חיים. מכשור וציוד זה הפכו לפריטים חיוניים בניהול של אורח חיים מודרני, שכן הם מספקים מענה יעיל ונוח לצרכי שימוש יומיומיים במגזרים פרטיים, עסקיים וציבוריים. יחד עם זאת, הקידמה גם גורמת לנו להשליך מכשור וציוד בתדירות גבוהה עקב סיבות שונות, כמו בלאי או התיישנות של ציוד ומכשור, הכולל בין היתר מחשבים נייחים וניידים, מצברים לרכב, סוללות, טלפונים ניידים ונייחים וכל ציוד תקשורת אחר.

חשוב לדעת כי פסולת אלקטרונית נחשבת לבעייתית במיוחד מכיוון שהיא לא מתפרקת ומכילה חומרים רעילים ומסוכנים.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

הבעייתיות של פסולת אלקטרונית

פסולת אלקטרונית מכילה מתכות כבדות וחומרים רעילים המזיקים לסביבה, לרבות עופרת, בדיל, כספית, אבץ, ליתיום, ארסן ועוד. ככזאת יש גם בעיה בהטמנת פסולת אלקטרונית המזהמת את הקרקע ומי התהום, ובאותה מידה גם יש בעיה לשרוף אותה עקב זיהום של האוויר.

למעשה, מדובר בכמויות שכבר עולות אל מעל למאתיים אלף טון בשנה. הדרך היחידה להתמודד עם מפגע זה הינו מחזור של הפסולת.

מיחזור פסולת אלקטרונית מחויב בחוק

לפני מספר שנים קידם המשרד להגנת הסביבה את חקיקתו של החוק לטיפול בציוד אלקטרוני וסוללות. חוק זה נועד לצרכי הסדרת הליכי המיחזור של פסולת אלקטרונית ובמסגרתו חל איסור מוחלט על הטמנת פסולת אלקטרונית באתרי הטמנה כאלו ואחרים. כמו כן, החוק מגדיר את אופן הטיפול בפסולת אלקטרונית, כאשר האחריות לטיפול בהליכי המיחזור של פסולת אלקטרונית מוטלת על יצרני ויבואני מוצרי החשמל והאלקטרוניקה וכל בית עסק, מפעל וכדומה המייצר כמות כזו או אחרת של פסולת אלקטרונית.

אנו בחברת שורו מיחזור אלקטרוניקה, מספקים לכלל החברות והעסקים הנדרשים לטיפול בפסולת אלקטרונית, שירות ייעודי במסגרתו אנו אוספים את פריטי הפסולת האלקטרונית משטח המפעל או בית העסק ומעבירים אותו להמשך מיחזור במתקני מיחזור של פסולת אלקטרונית ברחבי העולם. בין היתר, אנו מספקים שירותי מיחזור פסולת אלקטרונית ת"א במסגרתם אנו דואגים לפנות את כל סוגי הפסולת האלקטרונית כגון:

  • מחזור מחשבים ניידים ונייחים בת"א
  • מחזור שרתים וארונות תקשורת
  • מדפסות ומכונות צילום
  • מחזור טלפונים שולחניים וטלפונים ניידים
  • מחזור כרטיסים אלקטרוניים ורכיבים אלקטרוניים
  • מחזור ציוד מחשוב מכל סוג
  • מחזור מסכים בכל גודל
  • מיחזור סוללות (תל אביב ובכל הארץ)
  • מחזור מצברים של תעשייה
  • כל סוגי הכבלים וחוטי החשמל האפשריים

 

בתוך רכיבים אלו יש חומרים שונים שרבים מהם מזיקים לסביבה. למשל, סוללות של טלפונים ניידים מכילות קדמיום, ניקל, עופרת וליתיום, ואילו במחשבים ניתן למצוא חומרים מזיקים כמו כספית, זרחן ועופרת ועוד.

המורכבות של מחזור של פסולת אלקטרונית

חשוב לדעת כי מחזור של פסולת אלקטרונית אינו עניין של מה בכך, והוא נדרש בהליכים ייחודיים ומבוקרים כדי לדאוג לסביבה.

מצד שני, פירוק נכון של מוצרי אלקטרוניקה מאפשר לעשות שימוש חוזר ברבים מהרכיבים הממוינים, כלומר לקבל חלקים שיש להם ערך עצמי משלהם. לדוגמא, מעגלים מודפסים מכילים נחושת וזהב, חלקים חיצוניים של מכשירים רבים עשויים מאלומיניום, ובמסכים רבים יש עופרת.

כתובת מקצועית למחזור פסולת אלקטרונית בתל אביב

שירותי מיחזור של פסולת אלקטרונית תל אביב באמצעותנו, מאפשרים לכם ליהנות משקט נפשי בכל הנוגע למחויבות האישית שלכם לטיפול בציוד אלקטרוני וסוללות, כאשר אנו מחזיקים בכל הרישיונות וההיתרים הנדרשים לצורך ביצוע פעולות איסוף ופינוי הפסולת האלקטרונית.

כמו כן, יש לנו את הידע, הכלים וכוח האדם למחזור, פירוק ומיון של פסולת אלקטרונית באופן הבטוח והיעיל ביותר, עם ניצול מרבי של חומרים לשימוש חוזר וטיפול נאות בהתאם לחוק בפסולת שלא ניתן להשמישה. כל זאת מסופק עם שירות מקצועי במועדי פינוי נוחים עבור הלקוח.  שירותים נוספים מעבר למיחזור כמו מחיקת מידע ניתנים עבור מחירים תחרותיים. .

למידע נוסף בנושא, הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן ולהבטיח לעצמכם שירות מקצועי, אמין ובטיחותי למטרות פינוי פסולת אלקטרונית למטרות מיחזור. לפרטים נוספים וקבלת השירות, ניתן גם לפנות אל חברת שורו בטלפון 077-231-8099.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן