מיחזור אלקטרוניקה ומחשבים לעסקים

מיחזור אלקטרוניקה בחברת שורו

כמות המחשבים וחלקי המחשבים השונים הישנים הנזרקים לאשפה רק עולה בכל יום. המחשבים וחלקיהם, המסכים, כבלים, מדפסות, ממירים, טלפונים, סוללות וכדומה הם פסולת אלקטרונית אשר מכילה מתכות וחומרים נוספים שהינם מהווים פסולת מסוכנת לבריאותנו ולסביבה.
לאור המצב המדאיג האקולוגי והסביבתי ובשל החומרה והסיכונים שיש בנתונים המתקבלים מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, המדברים על למעלה מ 60 אלף רכיבים היוצאים משימוש מידי שנה, וכל אלו מהווים טונות רבות של פסולת מתכת, הוציא המשרד להגנת הסביבה את החוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי ואלקטרוני.

על פי חוק זה הוקמו והוסמכו גופים שפועלים לקיום הוראות החוק. מכאן נדרשים שירותי מיחזור אלקטרוניקה ומחשבים לעסקים,חשוב לבחור חברה אמינה העומדת בתקנים המחמירים של החוק.

שירותי פינוי ומיחזור אלקטרוניקה לעסקים

פסולת אלקטרונית ונכסי ה IT תופסים מקום בעסק, צוברים אבק ומצריכים ניהול וארגון במחסנים ואינם בשימוש או אפילו מדובר בציוד תקול.
כל אלו מהווים סיבות טובות להשלכתם לאשפה. אך לשם כך ובנקודה זו אנו מציעים פתרון טוב יותר לכל הצדדים ובמיוחד טוב יותר לשמירה על הסביבה ועל בריאות כולנו וכל יצור חי או צומח בעולמנו.

אנו מציעים מחזור וטיפול נכון, יעיל מאובטח, עפ"י כל התקנים והחוק לביצוע מיחזור פסולת אלקטרונית ומחשבים.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

חברת שורו פעולת עבורכם בכל התהליך של מיחזור אלקטרוניקה ומחשבים לעסקים.

אנו מגיעים עד לבית העסק שלכם, מייעצים ורוכשים את ציוד המחשבים הישן או התקול וציודים אלקטרוניים נוספים.

משם הציוד עובר לטיפול מחזור ע"י הצוותים המיומנים שלנו, לפירוק עד לחומרי גלם או לשדרוג ומכירת המוצר.

אנו קוראים ופועלים למניעת השלכת פסולות אלו יחד עם פסולות אשפה רגילה היות ופסולות אלקטרוניות מכילות מתכות וחומרים רעילים אשר מסכנים את האוויר, מזהמים את מי התהום כאשר חומרים חלו מחלחלים לאדמה ובעלי השפעות שליליות בריאותיות לנו ולכל יצור חי.

מעבר לנזקים אלו פסולות אלקטרוניות וציוד מחשוב תופסים נפח באשפה ואינם ניתנים לדחיסה, כך שהדבר הופך לתהליך יקר ובעייתי יותר.

שומרים על החוק ועל הסביבה

החל ממרץ 2014 עם כניסתו של החוק מיחזור פסולת אלקטרונית חלה על היצרנים והיבואנים אחריות המחייבת טיפול בהתאם לפסולות הנוצרות מהציוד האלקטרוני.

אנו בשיתוף פעולה עמכם, כל בעלי העסקים, החברות והמפעלים נוכל ליישם ולפעול עפ"י החוק ולנהוג בפסולות אלו בהתאם לחוק, לרווח שלכם ולתרומה לסביבה בה אנו חיים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן