מחשבים ישנים למסירה

מחשבים ישנים למסירה

כידוע, בכל עסק וארגון מהווים מחשבים כלי עבודה בסיסי ונפוץ. מחשבים אלו מאבדים עם הזמן מיכולותיהם, סובלים מתקלות, ובעיקר – הופכים עד מהרה למיושנים ביחס למוצרים אחרים שנכנסים לשוק ולדרישות הביצועים ההולכות וגדלות בהתמדה. על כן, עם הזמן מתאספים ברשות הארגון או העסק מחשבים ישנים, אותם ניתן להעביר אלינו לצרכי מיחזור ו/או מכירה מחדש בצורה בטוחה, מאובטחת ודיסקרטית.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

כמה מילים על מיחזור מחשבים

מחשבים אמנם מהווים כלי מועיל מאוד לעבודה, אך מבחינה סביבתית הם עלולים לגרום לנזק חמור. למעשה, במחשבים קיימים חומרים כגון מעכבי בעיקרה, כספית, זרחן ועופרת, וכן מרכיבים פלסטיים מגוונים. במידה והמחשב מועבר ישירות להטמנה, המתכות הכבדות והזרחן בהחלט עלולים לחלחל את הקרקע ואל מי התהום ולגרום לזיהום חמור, מה עוד שהכמויות המוטמנות הן אדירות.

למרבה הצער, יותר ממחצית הפסולת האלקטרונית בארץ עדיין מוטמנת, והנזק הסביבתי נרחב. יתר על כן, מחשבים רבים מגיעים בדרכים עקיפות אל גורמים בלתי מורשים ומזבלות, "מטופלים" כמו שאר הפסולת על ידי שריפה, ובכך נגרם זיהום אוויר חמור ביותר. אין פלא איפה, שהחוק הישראלי משנת 2014 מעודד שימוש חוזר ומיחזור של ציוד אלקטרוני, לרבות מחשבים. בין היתר, החוק קובע כי סטנדרטים לפינוי וטיפול בפסולת אלקטרונית, לרבות דיווח ותיעוד, ועוד קובע כי כל עסק ותאגיד עסקי המחזיק ציוד כזה חייב להתקשר עם תאגיד מיחזור או מי מטעמו לצורך העברת הפסולת שתמוחזר באופן סביבתי ובהתאם לחוק.

למסור את המחשבים הישנים שלכם

אל חברתנו ניתן להעביר מחשבים ישנים למסירה, המצויים בחזקת עסקים ותאגידים. מסירת מחשבים ישנים היא חלק משירותי ה- ITAD של שורו, הנמנית על המובילות בארץ במיחזור של פסולת אלקטרונית ונכסי IT, והינה מהיצואניות הגדולות בישראל של רכיבים אלקטרוניים וכרטיסים, המועברים לטיפול המשך בבתי זיקוק בחו"ל למיצוי מתכות יקרות ואל ברזליות.

חשוב להדגיש כי תרומה או מכירה של מחשבים ישנים איננה מסכנת את התאגיד או העסק מבחינת המידע העסקי או המסווג הקיים על דיסקים קשיחים, או התקני זיכרון אחרים שתמסרו לנו. במידה והמחשב מיועד למיחזור, אנו מבצעים השמדת חומרה באמצעות גריסה של החומר לחלקיקים קטנים מאוד, דבר המונע את האפשרות לשחזר אותם. ההשמדה מבוצעת במפעלי שורו בפתח תקווה עם מגרסה מתקדמת וייעודית למטרה זו, ולקוחות המעוניינים בכך יוכלו גם לפקח בעצמם על תהליך הגריסה וההשמדה, באמצעות נציג המלווה את התהליך. מעבר לכך התהליך כולו מבוקר בצורה מלאה ולאחריו אנו מנפיקים ללקוח אישור השמדה ומיחזור. כאמור, אחרי הגריסה, עוברים החלקיקים למיחזור סביבתי לצורך מיצוי של המתכות.

מלבד זאת, יש לנו שירותי מחיקה נוספים עבור מחשבים ישנים לתרומה או מחשבים המיועדים למכירה בשוק יד השניה המתקבלים אצלנו. לדוגמא, מערכת Blancco המהווה סטנדרט מוביל בתעשייה מוחקת בצורה מוחלטת את כל המידע הנמצא על הדיסקים הקשיחים מכל הסוגים במחשבים נייחים וניידים, וכן בכל סוגי הדיסקים של שרתים. יש להדגיש כי זוהי המערכת היחידה שעומדת בכלל תקני התעשייה והאבטחה המקובלים, והינה מקובלת על סוכנויות ממשלתיות וארגונים רבים בעולם.

כמו כן, אנו מחזיקים מערכת ניידת וקומפקטית למחיקה מהירה ומוחלטת של דיסקים קשיחים באתר הלקוח עצמו, ומציעים שירותי גריטה על פי מספרים סידוריים לציוד מחשוב, אלקטרוניקה ותקשורת למעוניינים בכך.

למידע נוסף בנושא ניתן לפנות אל שורו מיחזור ואלקטרוניקה בטלפון 077-231-8099

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן