מחזור מוצרי אלקטרוניקה

מחזור מוצרי אלקטרוניקה

מיחזור פסולת אלקטרונית לעסקים וחברות!

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling) ונכסי IT. החברה פועלת בתור ספקי מיחזור אלקטרוניקה ומספקת פתרונות פינוי ציוד אלקטרוניקה לעסקים.

חברתנו אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה, שמירת אבטחת מידע ומקסום שווי שימוש. שורו הינה  יצואנית משמעותית של כרטיסים ורכיבים אלקטרוניים, הנשלחים להמשך טיפול בבתי זיקוק גדולים בחו"ל, לשם מיצוי המתכות האל-ברזליות ומתכות יקרות המצויות בהם. החברה קנתה לעצמה מעמד מוביל בענף בזכות רמת המקצועיות, שירות מהיר ואמין ושמירה על מחירים תחרותיים.

מיחזור פסולת אלקטרונית לעסקים, ארגונים וחברות

 השירות ניתן לעסקים וחברות בלבד!

העידן הטכנולוגי דיגיטלי בו אנו חיים, הוביל לכך שכל אחד ואחת מאיתנו מייצר כמויות משתנות של פסולת אלקטרונית שהיא למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי הציוד והמכשור האלקטרוני אותו אנו משליכים, לרבות, מחשבים, מצברים, סוללות, ציוד תקשורת, טלפונים ניידים וכדומה.

על פי הערכות שונות, רק בישראל מצטברים קרוב ל 150 אלף טון של פסולת אלקטרונית מדי שנה, כאשר היקפי הפסולת האלקטרונית עתידים להתרבות מדי שנה. מדובר בפסולת מאוד מזיקה לסביבה, המכילה חומרים מסוכנים ורעילים, בדומה לעופרת, שמזהמים את הסביבה ומסוכנים לצמחים, חיות ובני אדם.

ומכיוון שכל סוג של פסולת אלקטרונית עלול לזהם את הסביבה, חוקק חוק במסגרתו הוסדר אופן הטיפול בציוד אלקטרוני ובסוללות. חוק זה אוסר בין היתר על הטמנתה של פסולת אלקטרונית באתרי הטמנת פסולת והוא מחייב עסקים, מפעלים וכדומה ביעדי מיחזור אלקטרוניקה שנתיים.

מי אחראי לאיסוף פסולת אלקטרונית?

החוק לטיפול בציוד אלקטרוני וסוללות, מטיל את האחריות למיחזור פסולת אלקטרונית על היצרנים ו/או היבואנים של מוצרי החשמל והאלקטרוניקה השונים, וזאת תוך הצבת יעדי מיחזור ציוד אלקטרוניקה. כפועל יוצא מכך, כל יצרן ו/או יבואן מחויב בשכירת שירותיו של גוף מקצועי המוכר על ידי המשרד להגנת הסביבה לצרכי איסוף פסולת אלקטרונית למטרות טיפול סביבת או מיחזור.

לצד היצרנים והיבואנים, גם הרשויות המקומיות האחריות על איסוף פסולת בשטחן, מחויבות בשכירת שירותיו של גוף האמון על איסוף פסולת אלקטרונית והעברתה לאתרי מיחזור.

דרישות החוק לטיפול בפסלות אלקטרונית

הטיפול בפסולת של מוצרים ורכיבים אלקטרונים מעוגן בחוק, המחייב בתי עסק וחברות רבות בארץ. החוק שחל בשנת 2014 מכתיב תקנות שונות לטיפול בפסולת אלקטרונית ומחזורה, במטרה להפחית כמויות של פסולת מזיקה זו, המכילה כאמור מתכות כבדות המזהמות את הקרקע, מקורות המים והאוויר.

החוק דורש מיצרנים ויבואנים של ציוד אלקטרוני לדווח מידי חצי שנה ושנה אודות עסקאות של רכש אלקטרוניקה ומכירתו בארץ, לצד מעקב אחר איסוף ופינוי של פסלות אלקטרונית בעזרת גורמים ואמצעים מותרים.

מיחזור אלקטרוניקה בישראל זה שורו

 

אנחנו בחברת שורו מיחזור אלקטרוניקה, עוסקים ומתמחים בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית ונכסי IT. לרשותנו, מערך פינוי פסולת אלקטרונית המתמחה באיסוף מגוון רחב של ציוד ופסולת אלקטרונית והעברתו למתקני מיחזור בארץ ובחו"ל. חברתנו מחזיקה בכל הרישיונות וההיתרים הנדרשים מטעם המשרד להגנת הסביבה לצרכי פעילות מיחזור רכיבים אלקטרוניים, וכמו כן, אנו פועלים באמצעות תקני מערכות לניהול איכות ומערכות לניהול סביבתי.

יש לנו אישור לפעול כקבלן מורשה מטעמם של תאגידי מחזור מוכרים. כמו כן המפעל שלנו פועל כמתקן טיפול מאושר עבור פסולת אלקטרונית, ובנוסף לכך, אנו פועלים בהתאם לתקני ניהול איכות ISO – 9001 ותקני מערכות של ניהול סביבה ISO 14001.

הפעילות הענפה שלנו בתחום, ביססה את מעמדנו המקצועי כאחת מהחברות המובילות בענף, וכל זאת הודות לרמת המקצועיות שלנו והשירות המהיר והאמין אותו אנו מציעים לקהל לקוחותינו.

אם גם אתם נדרשים על פי חוק של איסוף פסולת אלקטרונית והעברתה לאתרי מיחזור המיועדים לכך, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום ולהיחשף לכל השירותים המקצועיים המוצעים על ידינו בתחום.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

הליך טיפול ופינוי פסולת אלקטרונית

חברה או מפעל המבקשים לפנות פסולת אלקטרונית מוזמנים ליצור עמנו קשר, ואנו נדאג להגיע במועד מתאים ולפנות את הפסולת באמצעים נאותים. פסולת זו יכולה להיות מחשבים, פקסים, מכונות צילום ומרכזיות ישנות, וכן טלפונים שכבר אינם בשימוש (קוויים או סלולריים), שרתים שיצאו מכלל תפעול, דיסקים קשיחים, מקלדות, כרטיסים אלקטרוניים, ועוד.

את הפסולת ניתן לשים בארגזים שאותם אנו נפנה  לאתר המחזור שלנו, בו יבוצעו הליכי מיון וסינון של פסולת המיועדת למחזור, לגריסה, גריטה והטמנה. מיון הפסולת יבוצע לסוגים וחומרים שונים, כאשר חלק מהעבודות נעשות אצלינו  וחלק מהחומרים נשלחים לגורמים אחרים, לרבות מפעלים בחו"ל.

היכולת המקצועית שלנו ניכרת גם בטיפול שלם בכל הקשור לאבטחת המידע שיש בציוד האלקטרוני של חברות ועסקים, עם הליכים המבוצעים כבר במועד הפינוי ובהתאם לדרישות של הלקוח. השירות כולל מחיקה מלאה של נתונים ומידע, שניתן לבצע אותה אצל הלקוח או במפעל שלנו בנוכחות של נציג הלקוח.

מידע נוסף על מיחזור פסולת אלקטרונית – השירות ניתן לעסקים וחברות בלבד.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן