מיחזור אלקטרוניקה

הסוף לפסולת אלקטרונית – תכירו את שורו

לאן הולכים המחשבים לאחר שהם שובקים חיים? או הבטריות שתמיד אנחנו אוספים אבל לא עושים איתם דבר? המסכים, השלטים – חשבתם פעם מה קורה עם כל המכשירים החשמליים שלכם? לכל השאלות הללו יש פתרון ידידותי לסביבה וסופר חשוב – מחזור פסולת אלקטרונית. ככה זה עובד:

חברת שורו היא החברה המובילה בישראל בכל הנוגע למחזור פסולת אלקטרונית – היא אוספת את כל הציוד האלקטרוני שתוכלו לעלות על דעתכם: מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים לצורך תהליך מחזור ייחודי ששומר על הסביבה וגם ממקסם את השווי שלו. כרגע שורו עובדת רק עם חברות ועסקים והיא מציעה להם גם פתרונות נוספים שכוללים השמדת מדיה ואבטחת מידע ע"י שירותי גריסה המתבצעים במפעל באמצעות מגרסה ייעודית מתקדמת, הגורסת את הדיסקים לחלקיקים קטנים מבלי יכולת לשחזרם. כמו כן, ברשות החברה מערכת קומפקטית וניידת למחיקה מוחלטת ומהירה של דיסקים קשיחים (נייחים וניידים) באתר הלקוח. כל זה במטרה להבטיח לא לסכן את המידע של העסקים הארגונים השונים והיא מפקחת על התהליך מתחילתו עד סיומו.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

איך עובד תהליך המחזור בשורו

חברת שורו מציעה שירותי מחזור אלקטרוניקה מההתחלה עד הסוף – לאחר שיחת ייעוץ עם נציג מטעם החברה מתבצע איסוף ושינוע של הציוד האלקטרוני באופן מאובטח למרכז המחזור של שורו. לאחר מכן מתבצע קליטה ומיון של הפסולת על פי סוגים וקטגוריות שהחוק מגדיר. חשוב לציין כי כל השלבים הללו מתועדים ונמצאים תחת פיקוח מלא. לאחר שלב המיון הפסולת האלקטרונית מנותבת להליך שנקרא שימוש מחדש – פסולת שלא ניתן לנצל הולכת להליך השמדה ומיצוי חומרי הגלם. בגמר התהליך תישלח תעודת מיחזור מטעם התאגיד ואישור מיחזור של החברה.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

ממחזרים פסולת אלקטרונית בשורו

לא הרבה יודעים, אבל היום חובה למחזר פסולת ממוחזרת וזו אחריות של כל ארגון ועסק. שורו היא החברה המקצועית ביותר ומציעה שירותי מחזור אלקטרוניקה הכוללים מחיקת 100% מהמידע עם האמצעים המתקדמים ביותר בעולם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן