סוגי פסולת אלקטרונית הניתנים למיחזור

דיווח פסולת אלקטרונית

פסולת אלקטרונית כוללת מוצרים כמו מחשבים, מקלדות, שרתים, מוצרי תקשורת כמו טלפונים קוויים וסלולריים, דיסקים קשיחים, כרטיסים אלקטרוניים ועוד.

במשרדים רבים מבצעים מעת לעת שדרוגים של המערכת הממוחשבת, מתקינים מחשבים חדשים במקום המחשבים הישנים, מחברים אותם לשרתים חדשים וגם מחליפים את מערך התקשורת. זה קורה על פי הצורך כשהמערכות הישנות כבר שחוקות ויש אופציה לרכוש מערכות חדשות שיקלו על העבודה היום יומית. או לחלופין כאשר עוברים למשרדים חדשים וזו הזדמנות לבצע מהפכים טכנולוגיים בכל חדרי המשרד.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

פסולת אלקטרונית במשרד

לאור השינויים הללו, מצטברת במשרד כמות גדולה של פסולת מסוג זה ולכן יש לבצע דיווח פסולת אלקטרונית, לגורמים הרלוונטיים. השיטה הנוחה ביותר היא לארוז את כל המוצרים בללו בתוך ארגזים ולהתקשר לחברת המחזור. מעדכנים אותם מהי הכמות של הארגזים שמוכנים עבורם ומתאמים איתם את המועד שבו הם יגיעו כדי לאסוף אותם.

חברת המחזור מפעילה משאיות אשר נעות בכל הארץ והצוותים מגיעים לכל אחד מהמשרדים, אשר ביצע דיווח פסולת אלקטרונית ובהתאם לכך אוספים את כל הציוד.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

הערך המוסף של איסוף פסולת אלקטרונית

בשיטת עבודה זו שני הצדדים יוצאים נשכרים, הארגזים הרבים שהפריעו לעובדי המשרד כבר לא נמצאים שם, כיוון שעובדי מפעל המחזור העמיסו אותם על המשאית. ומפעל המחזור קיבל כמות גדולה של ציוד מחשוב ותקשורת ויש אפשרות למיין את הסוגים השונים של הציוד. בהתאם לכך מבצעים את פעולות ההתכה והגריסה הייחודיים. המטרה היא שאף שביב של מידע לא יישאר ויגיע לידיהם של גורמים שונים. העברת המידע עלולה לגרום לנזק משמעותי לבעלים של המחשוב ולכן חברת המחזור משתמשת בשיטות חדשניות כדי למנוע זאת.

במקרים מסוימים כרטיסים אלקטרוניים מועברים למפעלי מחזור ספציפיים בחו"ל אשר מסוגלים לבצע השמדה טוטאלית של הכרטיסים האלקטרוניים, כדי שגם במקרה זה הנתונים לא יועברו לגורמים שליליים.

אם יש לכם דיווח פסולת אלקטרונית, השאירו כאן את פרטיכם ואנחנו נשמח לתאם מועד הגעה למשרדכם, כדי לאסוף את כל הציוד באופן מסודר ולאפשר לכם לחזור לשגרת העבודה.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן