בלנקו (blancco) – השמדת מדיה מגנטית

מהם שירותי השמדת מדיה מגנטית? למי הם נחוצים ומהי החשיבות הנלווית להשמדת המדיה המגנטית? על כל ועוד בעמוד שלפניכם.

מדיה מגנטית היא הגדרה כוללת לכל האמצעים הדיגיטליים המשמשים לצרכי אחסון קבצים ממוחשבים, לרבות, התקני זיכרון, דיסקים קשיחים וכדומה. אמצעים אלקטרוניים אלו משמשים אותנו למטרות אחסון קבצים ומידע עסקי כזה או אחר שבחלק מהמקרים מחייב אותנו בהשמדת המדיה המגנטית, וזאת לצורך מניעת מקרים בהם המידע המאוחסן באותם אמצעים אלקטרוניים ידלוף או יגיע לידיים הלא נכונות.

אם כך, מהם שירותי השמדת מדיה מגנטית?

אנחנו בחברת שורו מיחזור אלקטרוניקה, עוסקים ומתמחים בהליכי מיחזור של פסולת אלקטרונית על כל סוגיה, ובין היתר אנו מספקים פתרונות שירותי לצרכי השמדת מדיה מגנטית במספר שיטות שונות הכוללות בין היתר:

  • שירותי גריסה באמצעות מגרסה ייעודית מתקדמת מסוגה – בשיטה זו ניתן לגרוס את המדיה המגנטית לחלקיקים קטנים אשר אינם מאפשרים בשום דרך את יכולת שחזור המידע הקיים בהם.
  •  שירותי בלנקו (blancco) – השמדת מדיה מגנטית שירות ייעודי המיועד לצרכי מחיקה טוטאלית של כל המידע הקיים באמצעים האלקטרוניים השונים. שירות זה מיושם באמצעות מערכת BLANCCO הנחשבת למערכת המחיקה הטובה ביותר בעולם הודות לעמידתה בכל תקני האבטחה המקובלים.

בנוסף, אנו פועלים לשירותי השמדת מדיה מגנטית באמצעות מערכת למחיקת דיסקים ובאמצעות שירותי גריטה על סריאליים.

שירותי בלנקו (blancco) – השמדת מדיה מגנטית   – למה דווקא איתנו?

כחברה מובילה בתחום איסוף ופינוי פסולת אלקטרונית על כל סוגיה, אנחנו ב-שורו, מספקים לקהל לקוחותינו מגוון רחב של פתרונות שירות המיועדים לצרכי עמידה בחוק לטיפול סביבתי בציוד חשמלי, מכשור אלקטרוני ובסוללות. כחלק מהשירות המקצועי שלנו, אנו מתמחים בפתרונות השמדה טוטאלית של מדיה מגנטית מכל סוג באמצעות שיטות מתקדמות מסוגן הכוללים גם שימוש במערכת בלנקו (blancco) – השמדת מדיה מגנטית  . בנוסף אנו מספקים שירותי ייעוץ לעסקים בכל הנוגע לתהליכי השמדת מדיה מגנטית.

מעגל הלקוחות שלנו כולל את החברות המובילות ביותר בתעשיית ההייטק הישראלית, וזאת לצד מוסדות ממשלתיים, חברות מסחריות, מפעלי ייצור ובתי עסק מובילים בתחומם. למידע נוסף אודות השמדת מדיה גנטית, הקליקו כאן

מוזמנים לקרוא בנוסף:

 

שורו מיחזור אלקטרוניקה

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן