רכש רכיבים אלקטרוניים

אודות רכש רכיבים אלקטרוניים שאינם בשימוש

בחברת שורו, המובילה בישראל בתחום מיחזור אלקטרוניקה, מתמחים בניהול רכש רכיבים אלקטרוניים ישן ועודף, ניהול המלאי שלהם ומכירתם. פעילות זו מאפשרות לעסקים, חברות וארגונים למקסם את ערכו הכלכלי של מלאי ישן או עודף של רכיבים אלקטרוניים ושל ציוד אלקטרוני שברשותם, המכונים Obsolete, וגם לפנות שטח חיוני במחסנים שלהם.

כל זאת מבוצע עם ניהול מלאי בהתאם לדרישות החוק, טיפול סביבתי מקצועי והגנה על הסביבה, לצד שירות לקוחות מעולה, וסיוע אישי בהתאמת תוכנית רכש שמשרתת את בית העסק באופן הטוב ביותר.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

היווצרות של מלאי ישן ועודף בחברות

כל מי שמייצר פריטים אלקטרוניים נדרש למאות ואף אלפי רכיבים שונים. אלא מה? עסקים הזקוקים לרכיבי אלקטרוניקה לא אחת נדרשים להמתין תקופה ממושכת של כמה שבועות ואף חודשים, עד שסחורה זו תגיע לחברתם, ולעיתים חסרונו של רכיב אחד יכול לעכב פס ייצור שלם.

מצב זה גורם לחברות רבות להגדיל את המלאי והרכש הנדרש לצורכי ייצור. בנוסף לכך, לעיתים קרובות הרכיבים הנדרשים מסופקים בכמות מינימלית עבור כל הזמנה, מה שיכול ליצור עודפים במלאי. יש עוד סיבות שונות להיווצרות מלאי ישן של רכיבי אלקטרוניקה, בין אם מדובר , רכיבים שכבר אין בהם צורך, הזמנות שבוטלו ועוד.

בשוק הדינמי של עולם ההייטק, בו כל הזמן יוצאים לשוק מוצרים וטכנולוגיות חדשות, קיימת תחרות עזה הדורשת מחברות בתחום לגלות רמה גבוהה של גמישות, כגון שינוי של תוכניות ייצור, הפסקת ייצור של מוצרים ישנים ומעבר למוצר חדש, מה שגורם למלאי רכיבים עודף שאין בו כבר צורך.

כדאיות מכירת מלאי ישן של רכיבים אלקטרוניים

רכיבים אלקטרוניים שאינם נדרשים יכולים להצטבר במלאי של חברות לכמויות גדולות במיוחד, כאשר ערך המלאי שאינו בשימוש יכול להגיע לעשרות מאות ואף מיליוני שקלים.

מעבר לכך, מלאי ישן שאינו בשימוש של רכיבים אלקטרוניים הופך למעשה לנטל על החברה, עקב תפיסת מקום במחסנים, וצורך לנהל את המלאי הזה גם אם לא נעשה בו שימוש.

אי לכך, הדרך הטובה ביותר להיפטר מהמלאי היא על ידי מכירתו, ולמקסם את התמורה המתקבלת עבורו. התמורה מגלמת בתוכה גם אפשרות של קיזוז רווחים עקב תשלומי מס מופחתים, ויכולת לשפר את המאזן הכספי עבור רכושו של העסק.

אתר רכש אלקטרוניקה נוח ופשוט לשימוש

את הפעילות של רכש אלקטרוניקה תוכלו לבצע דרך אתר רכש אלקטרוניקה שלנו, עם חלוקה ברורה לקטגוריות שונות של סוגי רכיבים, שאנו נדאג לרכוש, לנהל ולמכור. הקטגוריות כוללות  רכיבי ICs, רכיבים אקטיביים ופאסיביים, רכיבי זיכרון, קבלים, ממסרים ורכיבי מחשוב מסוגים שונים כמו RAMs, CPU, FPGA ועוד.

אנו מספקים מענה גם למי שלא מחזיק רשימות מלאי, עם שירותי תיעוד עבור רכיבים אלקטרוניים לצורך הצעות מחיר. יש לציין כי אנו רוכשים את הרכיבים האלקטרוניים רק באריזת המקור שלהם. חברתנו גם מציעה מגוון סוגי מודלים של רכישה, לרבות מחירי פיקס, מכירה בשיטת קונסיגנציה ועוד.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

תוכניות מכירה שונות לבחירה

בכדי לספק מענה מדויק לכל ארגון וחברה, אנו מציעים ללקוחותינו כמה תוכניות מכירה לבחירה, כאשר כל תוכנית מותאמת באופן אישי לצורכי הלקוח באופן היעיל והכדאי ביותר. כל זאת נערך על ידינו עם חוזה Profit Share ובניהול בשקיפות מלאה של מלאי רכיבי האלקטרוניקה. למשל, ניתן לבחור בין תוכניות המכירה הבאות:

  • חיסול מלאי- בחברה שיש לה מלאי של רכיבי אלקטרוניקה ישן ועודף, צוות מקצועי מטעמנו ידאג להעריך אותו ותוגש עבורו הצעת רכש כדאית ותחרותית, בין אם עבור כל המלאי או חלק ממנו.
  • פריטים בודדים- קיימת אפשרות לקבל הצעת מחיר מאתנו עבור הערכה של פריטים בודדים שיש לחברה במלאי.
  • קונסיגנציה במחסן של חברתנו- מי שמעוניין יכול גם למכור רכיבים אלקטרוניים שיש ברשותו בשיטת קונסיגנציה, עם העברת מלאי רכיבי האלקטרוניקה למחסן מאובטח של חברתנו, ובאחסון נפרד שלו מהמלאי הכללי. כך ניתן לפנות מקום בשטחי אחסון של העסק, ולהגדיל את הפוטנציאל לקבלת תמורה כספית יותר גבוהה.
  • קונסיגנציה במחסן של העסק- אנו גם מציעים מסלול קונסיגנציה בו אפשר להמשיך ולהחזיק את המלאי אצל חברתכם.

הערכת שווי של מלאי ישן ועודף

הערכת שווי של מלאי ישן ועודף מבוצעת על ידי צוות מיומן של חברתנו. הצוות בודק את מצבו של הציוד והרכיבים, ובוחן את מידת הביקוש שיש להם בשוק. על סמך נתונים אלו תוגש הצעת מחיר עבור המלאי.

לרכש של רכיבי אלקטרוניקה עודפים וישנים

לרכש של רכיבי אלקטרוניקה עודפים וישנים ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת שורו בטלפון 077-231-8099 או במייל [email protected]

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן