איסוף פסולת אלקטרונית לעסקים

איסוף פסולת אלקטרונית לעסקים גם שומרים על הסביבה וגם מקבלים תמורה כספית. בעבר לא הייתה כלל מודעות לנזקים של פסולת אלקטרונית שעלולים לחלחל למי תהום ואף חלילה לגרום נזק למי השתייה בבתים ומכאן להרעלה וודאית.

העידן הזה הוא עידן של אלקטרוניקה. אנחנו מוקפים וצורכים המון מוצרים כמו שלא עשינו מעולם, ויש גם פסולת לכל המוצרים האלה ובד בבד יש גם מודעות גדולה לנושא של מחזור אבל מוצרי אלקטרוניקה אסור בתכלית האיסור להשליך כך בציבור.

במגע עם זבל אורגני כלשהו, מעטפת החומרים הללו עלולה להתמוסס ולגרום לכך שתוכן המוצרים ידלוף החוצה. מדובר בחומרים מסוכנים שאסור לבוא עימם במגע.

שירות לחברות הייטק

התכיפות בה משתנה היום הציוד האלקטרוני היא גדולה. כל הזמן יש שינויים ושדרוגים. משרדים נסגרים ונפתחים, מחשבים ומוצרי אלקטרוניקה הופכים מיותרים.

חברות עושות שדרוגים ומצטיידות במוצרי אלקטרוניקה חדשים בעיקר חברות הייטק שעובדות עם המילה האחרונה בתחום ולכן יש צורך בחברה שעושה איסוף פסולת אלקטרונית.

שירותים נוספים כמו השמדת מדיה מגנטית ואפשרויות רבות של מקסום שווי נכנסי ה IT גורמות לתהליך העבודה של החברות מול מפעלי המיחזור לכדאיים ומשתלמים. כל זה מייצר הרבה מאוד פסולת אלקטרונית שצריכה להגיע למקום הנכון – למרכזי מחזור אשר מפיקים מהם את הרכיבים החיוביים ומשמידים בצורה מסודרת וחוקית את הציוד הישן והבלתי שמיש, מבלי שייגרם כל נזק. איסוף פסולת אלקטרונית לעסקים מכיוון שמוצרים אלקטרוניים מכילים חומרים מתכתיים שלוקח להם המון שנים להתכלות. בינתיים הם גורמים לזיהום הסביבה, ושום חברה לא מוכנה להיות שותפה לזה.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

מיחזור בהתאם לחוק

הייצור השנתי של מיליארדי מכשירים סלולריים גם מייצר יש לומר הרים של מכשירי אלקטרוניקה שיוצאים מכלל שימוש.

אלה מכילים חומרים מסוכנים לאדם ולסביבה, הם עלולים לזהם את מי התהום, את האוויר ואת האדמה. בעולם וגם בישראל מבינים כי יש מחיר כבד לפסולת הזו ולפיכך יש פתרונות של איסוף פסולת אלקטרונית לטובת הסביבה וגם האדם.

יש לציין כי הפתרון של איסוף פסולת אלקטרונית לא מגיע כלל מכיוונן של חברות הסלולר שמבחינתן ככל שישווקו יותר כך ירווח להן, אלא מכיוון חברות שעושות איסוף של פסולת אלקטרונית מתוך מודעות לזיהום הסביבה ולחובה של מציאת פתרון לפסולת האלקטרונית המסוכנת.

איסוף פסולת אלקטרונית לעסקים משתלם לכולם

נכון לשנת 2006 מנתונים הקיימים ברשת, יוצרו כ-1.2 מיליארד טלפונים סלולריים כאשר 720 מיליון מהם נועדו לתחלופה של מכשירים פחות חדישים.

בכל מכשיר סלולר יש מתכות כבדות אשר עלולות לחדור למי תהום ולזהם את האוויר. המתכות הללו עלולות לגרום לבעיות בריאות קשות ואף לסרטן כמו גם בעיות נשימה, מחלות מוח ועוד. מומחים של ארגוני איכות סביבה מתריעים כבר שנים על הנזק שבהשלכת פסולת אלקטרונית לפחי האשפה מבלי לבצע איסוף פסולת אלקטרונית תחת פיקוח.

הפסולת האלקטרונית מהווה היום רק 4% מהפסולת בעולם בכלל אבל היא מהווה 70% מהפסולת המסוכנת.

חברות של איסוף פסולת אלקטרונית פועלות למען הסביבה ושומרות על החוק של איסוף פסולת אלקטרונית כמשמעו ולכן יש בישראל את חוק פסולת אלקטרונית כדי לדאוג לסביבה נקייה עוד יותר.

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן