איסוף פסולת אלקטרונית בחברת שורו

בחברת שורו מבינים את השלכותיה של פסולת אלקטרונית לאשפה רגילה. ההשלכות כאמור חמורות מאוד, לבריאותנו ולכל עולם החי והצומח בעולמנו.

אנו פועלים למניעת והקטנה פסולות אלו לאשפה רגילה שכן זו נשלחת למטמנות אשפה רגילות ותופסות מקום ונפח רב כידוע לפסולות אלקטרוניות, הדבר בנוסף מסוכן בשל היותה של פסולת זו מסוכנת ורעילה היות ומכילה מתכות ורעלנים שונים שמשתחררים למי התהום ולאדמתנו ומסוגלת ליצור נזקים בריאותיים משמעותיים לכל יצור חי בעולמנו.

פסולת זו גם מכילה חומרים רעילים בשעת בעירה ופירוקם בעייתי מאוד. ובנוסף על כל זאת פסולות אלו בעלות ערך כספי רב, ניתן לבצע בהם שימוש חוזר וניצול טוב ויעיל יותר של משאבי הטבע היקרים הנדרשים כדי לייצרם.

לחצו על הקישור כאן לקריאה נוספת על השמדת מדיה מגנטית לצרכי אבטחת מידע בארגון שלכם.

אנו למעשה יכולים להשמיש מחדש מוצרים או להביאם עד למצב של חומרי גלם ולהשתמש בהם מחדש ובכך לחסוך את כריתם של משאבים יקרים אלו ההולכים ומצטמצמים בעולמנו וכריתם יקרה מאוד. אלו למעשה שני היתרונות הגדולים והחשובים ביותר העומדים מול עינינו ורצוננו כשאנו פועלים בחברתנו SURU לאיסוף פסולות אלקטרוניות.

היתרונות במיחזור פסולת אלקטרונית

מעבר ליתרונות וסיבות חשובות אלו לאיסוף וטיפול בפסולת אלקטרונית כראוי ובהתאם לכל מוצר באשר הוא, אנו בחברתנו דואגים למקומות עבודה ופרנסה לכל עובדנו, מגייסים עובדים אחראים ומקצועיים לצורך עבודה חשובה זו. לכולנו חשוב לתת יד ולשתף פעולה בתהליך של איסוף, מחזור וטיפול בפסולות אלקטרוניות אלו ובכך התרומה היא לכולנו והנתינה היא של כולנו למען יתרונות וחשיבות עליונה ביותר.

ובשל כך אנו מציעים גם לכם לפנות אלנו לתיאום פגישה עמנו על מנת שנוכל לתת לכם את כל האינפורמציה והשירות הטוב ביותר שאנו יודעים לתת מניסיוננו הרב שבתחום זה, אנו נגיע עד לבית העסק שלכם, נייעץ ונבחן את סוגי הפסולות השונים אצלכם, מוצרים שמאוכסנים, תקולים או תקינים שאינם בשימוש עוד, נספק לכם את הפתרון המקסימלי והאידיאלי עבורכם, עבור כל פסולת על פי סוגיה השונים.

ובהמשך נאסוף ונפנה ונרכוש כל מוצר על פי שוויו הכספי כך שהדבר ישתלם לכם אף יותר. והחשוב מכל נטפל בפסולות אלו בהתאם באמצעות כל הכלים והאמצעים שברשותנו אשר הינם תחת כל האישורים, הרישיונות וההסמכות הנדרשים ועל פי החוק.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

יחד אתכם נוכל להפוך את הפסולת האלקטרונית ממטרד למשאב. צרו עמנו קשר ונציג מטעם SHURU ייתן לכם את כל המענה הנדרש על מנת שנוכל לקדם את איסוף הפסולות האלקטרוניות והטיפול בפסולת זו כראוי, ביעילות ובאחריות.

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן