אבטחת מידע בפסולת מחשבים

אבטחת מידע בפסולת מחשבים

פסולות מחשבים הינם פסולות אלקטרוניות אשר עלינו לנהוג בהם בשטנה מאשפה רגילה. עלנו להפרידם מזרם האשפה הרגילה הנשלחת למטמנות אשפה, היות ופסולות אלו מכילות בתוכם רעלנים המשתחררים אל האדמה ואל מי התהום שלנו ומזהמים זיהום חמור מאוד ובלתי הפיך הפוגע בכל יצור חי, באדם, בחיה ובצומח. נזקים ממשיים וחמורים אלו ניתן למנוע בכך שנפעל נכון וחכם יחד. חברת שורו פועלת בהתאם לחוק ולדרישות ולתקנים בכל נושא הטיפול והמחזור של פסולות מעין אלו ובפרט בציודי IT ואבטחת מידע.

יש לנו מחלקה ייחודית לטיפול בהשמדת מדיה מגנטית ואבטחת מידע ומכשור מתקדם ושירות אמין בשקיפות מלאה בכל הליך הטיפול והמחזור, החל מהרגע הראשון של הרכישה והקנייה מכל בית עסק, חברה או מפעל, דרך הפינוי והשינוע עד מפעלנו וכמובן בכל הליך הטיפול והמחזור עד לגמר העבודה. למעשה SURU מאפשרת שליטה ובקרה על כל הליך הטיפול ומחזור ציודי ה IT באופן בטוח, אחראי ומקצועי כדי שתוכלו להיות בביטחון מלא ורגועים שכל המידע הרגיש טופל בהשמדה ומחיקה טוטאלית באופן בו צריך להתבצע הליך של סילוק ומחזור של ציודים שבהם אבטחת מידע גבוהה, שמכילים מידע עסקי או בעל סיווג גבוה בציודי המחשוב השונים כגון: התקני זיכרון, דיסקים קשיחים… אותם יש צורך לגרוס לחלקיקים קטנים ביותר אשר לא ניתן לשחזר מהם דבר.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

חברת שורו העמידה מחלקה מקצועית ומיומנת אשר מתמחה בייחוד בכל נושא ציודי המחשוב ואבטחת המידע. מחלקת ITAD מציעה את ההליך הקל, המשתלם, האחראי והמקצועי ביותר, החל נציגנו המגיעים ישירות אלכם לצורך הייעוץ ומתן כל האינפורמציה שבנושא, ובהמשך שירות מהיר ונוח לאיסוף הציוד מכם, מכל מקום בארץ ישירות אל מפעלנו. שירות אריזה ושינוע מאובטח. שקיפות מלאה, תיעוד ופיקוח של כל ההליך ברמת הסיריאל או אף נציג מטעמכם שיורשה לצפות במקום. וכמובן ביצוע מחיקת המידע טוטאלית, ניטרול הדיסקים או השמדה פיזית של המידע הרגיש.

כל הליך הטיפול והמחזור של ציודי IT ואבטחת מידע בשורו מבוצעים ע"י מכשור בהתאם לתקנים המחמירים ביותר כגון: מגרסות מתקדמות או מערכת BLANCCO למחיקת מידע רגיש מדיסקים, המותאמים לדרישות החוקים הסביבתיים, לכל התקנים של מחזור פסולות אלו ובהתאם וכפוף להנחיות המשרד לאיכות הסביבה ובפיקוח תאגידי המחזור.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן