השמדה של מדיה מגנטית

השמדה של מדיה מגנטית אלו עסקים מחויבים בחוק בשירות כזה?

בעידן שלנו קיים שימוש מוגבר במוצרים אלקטרוניים. כאשר אחד החלקים הרגישים והמשמעותיים ביותר בכל מכשיר הוא המידע שהמכשיר צופן בחובו. כמה יודע המחשב עליכם? כמה מידע מכיל הטלפון החכם שלכם? כאשר מעבירים פסולת אלקטרונית למחזור יש בכך מן הרגישות, כיוון שיחד עם החומרה והמתכות גם המידע שהמכשיר מכיל נפרד מכם ויוצא לדרך חדשה. האם אתם מסוגלים להשאיר את המחשב שלכם על כל המידע הטמון בו בנקודת ההחזרה ליד ביתכם?

האם אפשר למחזר בלי חשש למידע?

היות ואכן המידע שהמכשירים השונים מכילים הוא בעל משמעות רבה ועשוי להכיל כמובן גם מידע רגיש, קיים חוק המסדיר את הנושא, וקובע נהלים בדבר השמדה של מדיה מגנטית.

מה זה אומר?

שבתהליך הפירוק של המוצר האלקטרוני יועברו החלקים המגנטיים אשר בהם טמון המידע לגריסה והשמדה.
התהליך הזה ייאבד מן העולם את כל המידע שהיה במכשירים.
פעולה זו מבטיחה כי המידע הרגיש לא יזלוג החוצה אל גורמים בלתי רצויים. כמובן שנושא זה הוא בעל חשיבות רבה עבור מוסדות, ארגונים, ובתי עסק שיש להם מידע רב שכולל גם פרטים על לקוחות ומטופלים. כמו כן המידע שקיים בידי הצבא הוא מידע בעל חשיבות רבה – לא ייתכן כי המידע יצא משליטה.

לפרטים נוספים אודות שירות השמדת מדיה מגנטית

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

מיחזור נכון – כולל השמדה של מדיה מגנטית

אך כמובן שגם המחשבים שמשמשים בשירות הצבא או בשירות גורמים אחרים בהם יש לעניין הסודיות משמעות מרובה מגיעים ביום מן הימים למחזור.

כדי לאפשר זאת יעברו המכשירים השמדה של מדיה מגנטית שתוודא כי מידע רגיש ובעל ערך לא דלף החוצה. בצורה זו ניתן למחזר ולתת יד לאיכות הסביבה בלי לפגוע בפרטיות ובדיסקרטיות שלנו.

לפרטים נוספים אודות שירות מיחזור אלקטרוניקה.

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן