מיחזור מוצרי אלקטרוניקה

מיחזור מוצרי אלקטרוניקה בחברת שורו

חברת SHURU ממחזרת מוצרי אלקטרוניקה ופסולות אלקטרוניות מחברות, ארגונים ומפעלים בכל רחבי הארץ.
אנו מבצעים את פעולות האיסוף והפינוי של כל הציוד האלקטרוני הקיים אצלכם, בין אם הוא תקול או שאין בו צורך עוד, וכל זאת לאחר ביקור אצלכם, ללא עלות, לצורך אבחון וייעוץ של כל מה שיכול להוות פסולות אלקטרוניות ושברצונם שנפנה ונקנה מכם, כל מוצר או פסולת לפי סוג, כמות וגודל שנוכל להעביר למפעלנו לצורך ביצוע עבודת המיחזור וטיפול נכון, יעיל ואחראי של פסולות מסוכנות ורעילות כמו פסולות אלקטרוניות.
באמצעותנו כל הכלים, האמצעים, הכישורים והניסיון של הצוותים העובדים והפועלים בחברתנו על פי החוק והתקנים הבינלאומיים המחמירים שישנם בתחום.

הצעות המחיר השתלמות ביותר

חברת SHURU רוכשת, מפנה וממחזרת מוצרי אלקטרוניקה שונים ורבים, כגון ציודי מחשוב שונים, על כל מרכיביהם השונים, בין אם מדובר במחשבים נייחים או ניידים או שרתים.

גם כל נושא ציוד ה IT על כל מרכיביו ממוקסם על ידי חברתנו. כרטיסים אלקטרוניים, רכיבים אלקטרוניים. מכשירים ומכונות הדפסה וצילום, מקלדות, עכברים ומסכים שונים.
ובנוסף כל ציוד התקשורת הכבדה למשל: ארונות מחשוב וחדרי שרתים. כבלים, סוללות, מצברים, כבלים ועוד…

למעשה כל אלו נחשבים מוצרי אלקטרוניקה אשר מוטב לכולנו שימצאו דרכם למיחזור ולא למטמנות האשפה הרגילה. אנו בחברת SHURU מחויבים לשירות מקצועי, מהיר ויעיל ונשמח להגיע גם אלכם לפגישה לייעוץ והכוונה בנושא, לפנות מכם ללא עלות את הפסולות האלקטרוניות ואף לרכוש ולשלם לכם על כל המוצרים השונים ועל האיסוף מכם.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שומרים על החוק והסביבה

מדינת ישראל כמו מדינות רבות בעולם החלו לקחת אחריות ולפעול למניעת הנזקים הכבדים שיש בהשלכת פסולות אלקטרוניות יחד עם אשפה רגילה.
ההבנה כי פסולות אלו גורמות לנזקים אקולוגיים כבדים ובלתי הפיכים ומסכנות ממשית את בריאותנו ובייחוד את הדורות הבאים, הביאה לידי הפתרון של מיחזור פסולות אלקטרוניות ומתכות. נשמח להעניק שירות גם לכם ולענות על כל שאלה בתחום מיחזור מוצרי אלקטרוניקה ומתכות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו

מידע נוסף על פסולת אלקטרונית לעסקים

בהתאם לחוק מיחזור פסולת אלקטרונית מוטלת אחריות מורחבת לטיפול בפסולת אלקטרונית על יצרנים ויבואנים. כאן שורו נכנסת לתמונה בתור ספק פינוי פסולת אלקטרונית לחברות ועסקים.

אנו בשורו דואגים לטיפול בפסולת האלקטרונית כחוק ודואגים לשינוע של הפסולת והבאתו לפירוק כנדרש במפעל. שם הפסולת מופרדת למחלקות השונות לצורך פירוק כנדרש. 

כחלק מתהליך המיחזור אתם מקבלים תעודות ואישורים על הפינוי במסגרת החוק.

שורו מתמחה במיחזור אלקטרוניקה ורכיבים שונים כגון: מחשבים ניידים ונייחים, שרתים וארונות תקשורת, מדפסות ומכונות צילום,טלפונים שולחניים וסלולרים, כרטיסים אלקטרוניים ורכיבים אלקטרונים, ציוד מיחשוב רפואי,כבלים,מסכים,מנורות,סוללות ומצרים.

כחלק ממיחזור פסולת אלקטרונית בשורו תוכלו למצוא מגוון פתרונות לגריעה נכונה של רכיבי המיחשוב מבחינת אבטחת מידע. 

השמדת מדיה מגנטית היא הפתרון היעיל ביותר לאבטחת מידע כך שתוכלו להיות בטוחים שהרכיבים שמסרתם לפינוי יעברו טיפול נכון בהתאם לדרישות שלכם. אנו מציעים גם שירותי מחיקה של הפסולת האלקטרונית כבר במועד הפינוי, נציע חברת שורו מגיע אליכם לאיסוף עם הפתרונות למחיקה טוטאלית ושירותים נוספים. ניתן גם לשלוח נציג מהחברה שלכם ולצפות בתהליך המחיקה אצלנו במפעל.

בכל הנוגע לניהול גריעת ציוד ה IT בארגון שלכם באופן מבוקר ומאובטח בהתאם לחוק המיחזור, שורו מציע את שירות ITAD המטמיע את התהליך באופן שוטף בארגון ולו יתרונות רבים:
שורו דואגת לכל תהליך הלוגיסטיקה בין היתר איסוף מכל נקודה בארץ, אריזה ושינוע. בנוסף מגוון פתרונות אבטחת מידע בניהם מערכת Blancco למחיקה, נטרול דיסק קשיח באמצעות Degauser והשמדה פיזית באמצעות מגרסה מתקדמת.
בנוגע לפסולת שלא צריכה להגיע להשמדה, תוכלו למקסם את שווי הנכסים שלכם באמצעות שירות שימוש מחדש ע"י רשת ההפצה שלנו. אנו מציעים קבלת תמורה כספית בעבור הציוד הניתן לשימוש מחדש. במסגרת התהליך כל מידע רגיש ברכיב נמחק ומונפק אישור כנדרש. בנוסף תקבלו תיעוד ושליטה ברמת הסיריאל של הרכיב.

אנו בשורו מבצעים את תהליך המיחזור בהתאם להנחיות המשרד לאיכות הסביבה ובפיקוח תאגיד המיחזור.
לחברה כל ההיתרים הנדרשים ובעלת הסמכה ל ISO 14001, ISO 9001, OHSAS 18001.

דילוג לתוכן