מיחזור כרטיסים אלקטרונים

לפסולת אלקטרונית ולכרטיסים אלקטרוניים ולמעשה כל מכשיר חשמלי או דיגיטלי תקול, שבור או כזה שהחלטנו להחליפו, כולם פסולת בה יש לנהוג בדרך שונה מאשר בפסולת רגילה.
חברת SHURU דואגת לאיסוף לצורך מיחזור כרטיסים אלקטרונים ורוכשת את כל אותם הציודים הדיגיטליים, האלקטרוניים ואת הכרטיסים האלקטרוניים ומבצעת את כל תהליך הפירוק והמחזור עפ"י חוק והתקנים הקיימים.

הדרך הנכונה למיחזור כרטיסים אלקטרונים

היות ופסולת זו מהווה סכנה חמורה לסביבה ואנו בני האדם עלולים לסבול כתוצאה מכך מנזקים בריאותיים ואורח חיינו ובריאותנו עלול להיפגע, ישנו צורך הכרחי ממשי להקפדת התנהגות ראויה עם פסולת זו וכרטיסים אלקטרוניים שבכוונתנו להשליך לאשפה.

אנו בחברת SHURU פועלים לתהליך מיחזור פסולת אלקטרונית כנדרש.
דואגים בתחילת תהליך המחזור להפרדת כל החלקים וכל הרכיבים על פי סוגיהם השונים. נבדקים כל אותם המוצרים שאנו רוכשים מכם ומה שניתן לעשות בו שימוש חוזר, אנו מתקנים ומה שלא עובר לגריסה כימית מיוחדת המחזירה את החומרים לצורתם היסודית, לחומרי גלם איתם ניתן לעשות שימוש מחדש.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שמירה על איכות הסביבה ועמידה בדרישות חוק המיחזור לעסקים

אנו מודעים לתופעת הצריכה המוגברת עם השנים במוצרים חשמליים, אלקטרומגנטיים, מחשוב על כל מוצריו השונים וכתוצאה מכך כמות פסולת זו שמצטברת ולא מטופלת כראוי ולא רק שפסולת זו תופסת נפח ומקום רב, היא גם מפגע מסוכן בשל המתכות והרעלנים שבה. אך אם נבחר בדרך הטובה והיעילה לטיפול בפסולת זו, נבחר באופציה של מחזור.

איסוף כרטיסים אלקטרונים
איסוף כרטיסים אלקטרונים בחברת שורו

על כן אנו פועלים בעבודתנו בחברת SHURU למניעת זיהום הסביבה והנזקים הנגרמים כתוצאה מכך ע"י צמצום משמעותי בפסולת הנשלחת למטמנות, ובנוסף לחיסכון בחומרי גלם חדשים הדרושים ליצירת חומרים אלקטרוניים חדשים, המופקים ממשאבי טבע יקרים, וכמובן לפתרון הפינוי ואיסוף פסולת זו מכם ותמורה כספית המשולמת לכם היות ורכיבים אלו הינם בעלי ערך רב.

חברת SHURU נותנת שירות מיחזור כרטיסים אלקטרונים ושאר ציוד המחשוב וציוד האלקטרוניקה בכלל, קוראת גם לכם למודעות, לשיתוף פעולה ולהתנהגות נכונה ויעילה בפסולת מסוג זה.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן