מחזור מחשבים וציוד אלקטרוני בחברת שורו

פסולת אלקטרוניקה הרצליה

המשרד להגנת הסביבה הכריז בשנים האחרונות על כמה וכמה חוקים חדשים בנושא מחזור חומרים מסוכנים בישראל, וביניהם תחום הפסולת האלקטרונית שהיא פסולת רעילה.

איסוף של פסולת אלקטרוניקה

באזור התעשייה של הרצליה פעילות חברות עסקיות וחברות היי טק רבות. רבות מהן מחליפות מעת לעת את המכשור האלקטרוני שלהן כמו מדפסות, שרתים, מחשבים, מצברים, סוללות ועוד. הדרך הנכונה לטיפול בפסולת זו היא על ידי איסוף של פסולת אלקטרוניקה הרצליה והעברתה למפעל מחזור כדי לבצע בה את הפעולות הנדרשות.

בתחילת הדרך קולטים את המוצרים, שוקלים אותם, מתעדים וממיינים למסלולים שונים של מחזור בהתאם לסוג המוצר ולאפשרויות להשתמש בו גם בעתיד.  את הכרטיסים האלקטרוניים בציוד ניתן לשלוח לחו"ל, כדי למקסם את השימוש בהם.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

ייעול העבודה מול מפעל המחזור

עסקים צוברים אלקטרוניקה פסולת הרצליה (זהו מונח לגמרי לא ברור), כאשר הם מבצעים שדרוג של כל מערך המחשוב או מעת לעת כאשר הם מחליפים פריט זה או אחר. בשני המקרים העסקים מודעים לחשיבות הרבה של השמירה על איכות הסביבה ולכן הם מיידעים את מפעל המחזור, כדי שהמשאיות יגיעו למקום ויאספו את נכסי ה- IT לצורך טיפול ומחזור.

שמירה על המידע

במחשבים רבים קיים מידע מסווג אשר קשור לאופי הפעילות העסקית. קיימת חשיבות רבה לשמור על מלוא המידע ולכן נועלים את הציוד בחדר סגור ובשלב מאוחר יותר מוחקים את המידע מהכונן ותאי אחסון המידע. המטרה היא להגן על המידע המסווג והרגיש, כדי שהוא לא יגיע לידיהם של זרים או של מתחרים שעלולים לבצע בו שימוש לרעה.

בתוך כך, בשנים האחרונות הציבור מודע לכל נושא השמירה על הגנת הסביבה ולכן פסולת אלקטרוניקה הרצליה כבר אינה נזרקת באתרי אשפה או בפחי הזבל, אלא מרוכזת בעסקים ומועברת למפעלי המחזור להמשך הטיפול המקצועי בהם. הטיפול המקצועי כולל גם את מחיקת המידע (פסקה זו אינה קשורה לאבטחת מידע ולכן לדעתי יש להעבירה מטה).

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

חשיבות מחזור פסולת אלקטרונית בהרצליה

תחת הכותרת מיחזור רכיבי אלקטרוניקה בהרצליה נכללים סוגים רבים של מוצרי IT, בהם השתמשו העסקים, כמו מחשבים נייחים וניידים, טאבלטים, טלפונים ניידים וטלפונים קווים, מרכזיות, מכונות צילום, מכשירי פקס, מערכות אינטרקום, מסכי מחשב ולטלוויזיה ועוד.

במציאות של ימינו, כאשר מכשיר אלקטרוני מתיישן במהירות תוך שנים בודדות ואף פחות, לעסקים בהרצליה יש הרבה פסולת אלקטרונית. פסולת זו, על פי חוק יש למחזר במטרה לשמור על איכות הסביבה.

חשוב לדעת כי פסולת אלקטרונית שאינה מטופלת כראוי הופכת למפגע סביבתי חמור לאדמה, מים, אוויר, לצומח, חיות ובני אדם. מפגע זה נובע מחומרים רעילים שיש בתוך הציוד האלקטרוני, הכוללים סוגים שונים של מתכות כבדות שיכולות לחדור לקרקע ולמי התהום, או לגרום לזיהום של האוויר בגין הליכי שריפה.

ללא תהליך מסודר של מחזור, רכיבים רעילים שיש במוצרי אלקטרוניקה מגיעים לבסוף לתאים ורקמות של צמחים, חיות ובני אדם, ויש בהם סיכון למחלות קשות, לפגיעה במערכת הנוירולוגית וליקוי התפתחות בקרב ילדים. כפועל יוצא מכך, יש חשיבות רבה לפעולות  מיחזור של פוסלת אלקטרונית בהרצליה בהתאם לדרישות החוק.

מי אחראי על מיחזור פסולת אלקטרונית בהרצליה

על פי חוק, האחראים על מיחזור פסולת אלקטרונית הרצליה או בכל מקום אחר בארץ, הינם היבואנים או יצרני ציוד אלקטרוניקה וחשמל, ועליהם לעמוד ביעדי מחזור מסודרים. לכן, כל יצרן או יבואן של ציוד אלקטרוניקה חייב להיעזר בגורם מורשה מטעם המשרד להגנת הסביבה לשם איסוף רכיבים אלקטרוניים הרצליה לצורכי מיחזור, חידוש או טיפול סביבתי.

בנוסף לכך, בהליכי פינוי פסולת אלקטרונית הרצליה לגורמים אזרחיים ולא עסקיים אחראית גם העירייה הנדרשת להיעזר בגורם מוסמך לאיסוף של הפסולת והעברתה למתקני מיחזור מורשים (כאשר הפסולת שייכת ליחידים בעיר או לעירייה עצמה).

גורמים אלו לא אחת מפזרים ברחבי העיר מכלים מיוחדים, ייעודים לאיסוף של פסולת אלקטרונית. ובכל הקשור לצורכי איסוף פסולת אלקטרונית לעסקים הרצליה, גם העסקים והחברות עצמם אחראים לפינוי תקני של פסולת זו.

כתובת מקצועית לטיפול בפסולת אלקטרונית של עסקים בהרצליה

עסקים בהרצליה המבקשים לעבוד עם גורם מקצועי, מוסמך, מנוסה ומומלץ לטיפול בפסולת אלקטרונית שלהם, מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו הפועלת בתחום כשני עשורים ונחשבת מובילה בענף זה בישראל. חברתנו מורשית לטפל בפסולת אלקטרונית ומבצעת את עבודות הפינוי והמחזור על פי כל דרישות החוק והתקן. את השירותים אנו מספקים לעסקים רבים ברחבי הרצליה, עם פינוי של מוצרי אלקטרוניקה מגוונים באופן יעיל ומסודר. אנו מפנים אותם במועד שנוח ללקוח, תוך מחיקה או השמדה של מידע רגיש מהציוד האלקטרוני, ומתן שירות מקצועי המוצע עבור מחירים הוגנים ותחרותיים.

אנו נדאג לאסוף את הפסולת מבית העסק בהרצליה באמצעות משאית , משם היא תעבור למפעל שלנו להליכי מיון ופירוק לקטגוריות שונות, כאשר המשך תהליך המחזור יכול להתקיים גם באתרים ייעודיים לכך בחו"ל.

לפרטים נוספים וקבלת השירות, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת שורו בטלפון 077-231-8099.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן