מיחזור מתכות משתלם

פינוי פסולת אלקטרונית

בכל משרד מבצעים מעת לעת שינויים במערך המחשוב. במסגרת פרויקט זה מחליפים מחשבים חדשים במחשבים חדשים, כך גם שרתים, מדפסות, סורקים ועוד. הציוד הישן הוא רב ואין היכן לאחסן אותו וגם אין בו שימוש לכן הפעולה הנכונה היא לארוז הכול בארגזים לטובת פעולות מחזור.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

העברת הציוד למחזור

הדרך הנוחה ביותר של פינוי פסולת אלקטרונית היא על ידי תיאום איסוף על ידי נציגי חברת המחזור. בהתאם לשעות הנוחות לכל משרד, מגיעה המשאית והעובדים לוקחים את כל הארגזים הרלוונטיים ומעמיסים אותם על הרכב ומעבירים את כל הציוד בדרך זו אל מפעל המחזור.

בדרך זו עובדי המשרד מתפטרים מהארגזים הגדולים שהפריעו להם במחסן, או בכל מקום אחר והפריעו להם במעברים. פינוי פסולת אלקטרונית מתבצע ממשרדים וגם מבתים פרטיים בכל מקום ברחבי הארץ בתיאום מראש.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

ציוד למחזור

פינוי פסולת אלקטרונית כולל כרטיסים אלקטרוניים אשר מושמדים לחלקיקים קטנטנים ביותר כך שלא תהיה כל אפשרות לשחזר מידע מתוך הכרטיסים שמושמדים. בנוסף לכך מושמדים פריטי חשמל ואלקטרוניקה שאין בהם כל שימוש כיוון שהם ישנים.

במשרדים אוספים שרתים ישנים, מחשבים לא שמישים, מקלדות שאינן פועלות, טלפונים נייחים שזמנם עבר וגם טלפונים סלולריים ישנים. כמו כן ציוד כמו מכונות צילום תקולות, סורקים, מדפסות ישנות, ציוד רפואי שכבר אינו שמיש לאור התקנה של ציוד חדשני ומתקדם, צגי מחשב, מנורות שאינן פעילות, ארונות תקשורת וכל ציוד נוסף בקטגוריה זו שיש לפנות מהמשרדים.

כלי תחבורה המשמשים את המשרדים

כלי תחבורה כמו אופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים נמצאים במשרדים רבים והעובדים נוסעים עליהם על פי הצורך לסידורים, או לפגישות ברחובות סמוכים כדי לחסוך את הנסיעה ברכבים, פקקי תנועה וחיפוש חניה. לכן כאשר רוכשים כלי תחבורה חדש, יש לפנות את כלי התחבורה הישן לאור המסוכנות של חלקיו ובמיוחד של סוללת הליתיום שלו.

אם צברתם ציוד אלקטרוני רב, הדרך היעילה ביותר היא להשאיר כאן את פרטיכם כדי שנוכל לתאם אתכם את מועד האיסוף, שהוא הנוח ביותר עבורכם בהתאם לשעות הפעילות של המשרד שלכם.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן