מיחזור פסולת אלקטרונית רחובות

נדרשים לשירותי מיחזור פסולת אלקטרונית באזור רחובות? אצלנו בחברת שורו מיחזור אלקטרוניקה תוכלו להבטיח לעצמכם שירותי ELCTRONIC RECYCLING על פי החוק לטיפול בציוד אלקטרוני וסוללות.

פסולת אלקטרונית היא הגדרה כוללת לכל מוצרי וציוד האלקטרוניקה אותו אנו מעוניינים לזרוק ולהשליך כתוצאה מבלאי וכדומה, כאשר בין פריטי הפסולת האלקטרונית נכללים: ציוד תקשורת על כל סוגיו, סוללות ומצברים, מחשבים נייחים וניידים, טלפונים שולחנים וניידים, כבלים וכדומה.

על פי החוק לטיפול בציוד אלקטרוני וסוללות אשר חוקק בישראל לפני מספר שנים, חל איסור מוחלט על הטמנת פסולת מסוג פסולת אלקטרונית באתרי הטמנה, כאשר החוק מחייב את היבואנים והיצרנים של ציוד אלקטרוניקה כזה או אחר לדאוג לאיסוף הפסולת האלקטרונית ולהעבירה לאתרי מיחזור ייעודיים בארץ ובחו"ל.

מיחזור פסולת אלקטרונית זה שורו

אנחנו בחברת שורו מיחזור אלקטרוניקה, עוסקים ומתמחים בהליכי איסוף ופינוי פסולת אלקטרונית מכל סוג מנקודות איסוף שונות במפעלים, מוסדות, מועצות מקומיות ובתי עסק אל תחנות המיחזור הייעודיות בארץ ובחו"ל. לרשותנו, כל האישורים וההיתרים הנדרשים לצורך כך מטעם המשרד לאיכות הסביבה, כאשר מנגנון האיסוף והפינוי שלנו מבטיח לקהל לקוחותינו שירותי מיחזור פסולת אלקטרונית על הצד המקצועי, היעיל והבטיחותי ביותר. במסגרת השירות הכלל ארצי המוצע על ידינו, אנו מספקים שירותי מיחזור פסולת אלקטרונית רחובות ויישובי הסביבה, ובין היתר אנו מתמחים באיסוף פסולת אלקטרונית ממפעלי ייצור תעשייתיים, חברות הייטק, מוסדות וכדומה.

שירותי מיחזור פסולת אלקטרונית רחובות או בכל עיר ויישוב אחר בישראל, מיושמים על ידי צוותי עבודה מנוסים ומיומנים המתמחים בסיווג הפסולת האלקטרונית על פי סוגה וצרכי המיחזור. כמו כן, אנו נחשבים לחברה הגדולה בישראל המתמחה ביצוא של כרטיסים ורכיבים אלקטרוניים לצרכי טיפול בבתי זיקוק גדולים בחו"ל, וזאת לצורך מיצוי המתכות האל ברזליות והמתכות היקרות המצויות בהם.

אם גם אתם נדרשים לשירותי מיחזור פסולת אלקטרונית רחובות או בכל מקום אחר, אנו כאן לרשותכם, וכל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר טלפוני ואנו נדאג לכל הליכי הפינוי, האיסוף והמחזור של הפסולת האלקטרונית אותה אתם מייצרים. למידע נוסף לחצו כאן וצרו איתנו קשר.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שורו מיחזור אלקטרוניקה

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן