פסולת אלקטרונית תל אביב

בעיר תל אביב, פסולת אלקטרונית כמו בערים רבות בישראל, כוללת למשל ציוד אלקטרוני וחשמלי, או נורות וסוללות, אשר לא יכולים עוד לתת את המענה עבור המטרה שבשבילה יוצרו, ויש להחליפם בחדש. בישראל מיוצרים בכל שנה בערך 160,000 טון של פסולת אלקטרונית שיש בה ריכוז ברמה גבוהה של מתכות וחומרים שאינם ידידותיים לסביבה ומזהמים אותה. לכן, על-פי חוק, יש להפריד את הפסולת הזו משאר הפסולת ולהעבירה למחזור במוקדים הייעודיים לכך.

איסוף פסולת אלקטרונית תל אביב והסביבה

עם חלוף השנים, עולה השימוש במכשירים אלקטרוניים בכל העולם וכך גם התקדמות הטכנולוגיה אשר מובילה למצב שבו רבים מחליפים את המוצרים שברשותם לחדשים יותר. כך הכמות של הפסולת האלקטרונית מתרבה במהירות. כדי לבלום את הבעיה ואת הנזק שהיא מהווה, ברחבי העולם, וגם בישראל, נחקק חוק המחייב הן את הצרכנים והן את היצרנים בדבר מחזור המוצרים. החוק מטיל סנקציות רק על העסקים המפרים את החובה.

לפסולת האלקטרונית אסור להגיע למזבלות ולמשרפות העירוניות שכן היא מסוכנת ביותר ומזהמת את הסביבה, וכך אם יושלכו פריטים לשטח פתוח שאינו מיועד להם, היא עלולה להגיע לפני הקרקע ולמי התהום ולזהם אותם ברעלים מסוכנים.

החשיבות במיחזור פסולת אלקטרונית

הרבה מהמוצרים האלקטרוניים מכילים רכיבים שאפשר למחזר ולהשתמש בהם שוב ושוב, גם אם המכשירים עצמם כבר ישנים. יש במוצרים אלו מתכות שונות כמו ברזל, זהב ונחושת אשר מקורם בטבע, ובמקום להוציאם  ממקומם הטבעי אפשר לנצל אותם לשימוש חוזר ממכשירים שאינם שמישים עוד. כך גם נמנעים מזיהום הסביבה וגם נמנעים מפגיעה נוספת בטבע.

עסקים, ארגונים וחברות רבות המעוניינים לפעול על פי החוקים והתקנות, לכן בנושא איסוף פסולת אלקטרונית תל אביב הם פונים לחברה העוסקת במחזור. נציגיה מפנים את הציוד שנועד למחזור ומטפלים בו בהתאם לדרישות ולהנחיות בחוק. מדובר בציוד כגון כרטיסים ורכיבים אלקטרוניים, מדפסות, מחשבים ומקלדות, תקשורת ועוד.

תל אביב פסולת אלקטרונית

כתובת מומלצת עבור פינוי ומיחזור פסולת אלקטרוניקה בתל אביב

בעלי עסקים המחפשים כתובת מומלצת עבור פינוי פסולת אלקטרונית תל אביב? חברת 'שורו', מובילה את תחום פינוי ומחזור פסולת אלקטרונית בישראל ומציגה שורה של איכויות:

  • עבור איסוף פסולת אלקטרונית תא אנו מחזיקים בכל הרישיונות וההיתרים של המשרד להגנת הסביבה. כמו כן אנו פועלים כקבלן מורשה של תאגידי מחזור מוכרים, והמפעל שלנו פועל כמתקן טיפול מאושר לפסולת אלקטרונית.
  • אנו גם פועלים תחת התקנים המחמירים של מערכות ניהול סביבתי ושל מערכות ניהול איכות ISO 14001 ו- ISO – 9001.
  • חברתנו מפנה כל סוג של פסולת אלקטרונית וחשמלית בתל אביב, לרבות מחשבים, טלפונים, מסכים, פקסים, מכונות צילום, סוללות ומצברים, טלוויזיות, כבלים, מרכזיות, שרתים ועוד.
  • חברתנו מקפידה על מתן שירות מקצועי, מהיר ואמין עם קביעת מועד פינוי המוח ללקוח. שירותים נלווים כמחיקת מידע וגריסה ניתנים במחירים תחרותיים,אנו מלווים את הלקוח בשקיפות מלאה לכל אורך תהליך הפינוי והמחזור.
  • כל תהליך הפינוי והמחזור של פסולת אלקטרונית בתל אביב מבוצע על ידנו עם תיעוד מלא של הפסולת הממוינת לפי קטגוריות שמוגדרות בחוק, ושליחת תיעוד ואישורים נלווים ללקוח בסיום הליכי המחזור.
  • עמנו תוכלו גם למקסם נכסי ITשכבר לא נעשה בהם שימוש, עם אפשרויות שונות לקבלת תמורה כספית עבורם על ידי מכירתם לשימוש מחודש. אנו יכולים למכור מחשבים, ציוד אלקטרוני, שרתים ומסכים ישנים של העסק, ועוד. השירות ינוהל על ידי צוות טכני מקצועי שימיין את הציוד, יתקן וישדרג אותו, ויהפכו ראוי לשימוש ומכירה.
  • אנו פועלים גם למען הקהילה עם שילוב והעסקה של אנשים בעלי מוגבלויות בקווי המחזור שלנו.
  • אנו נחשבים ליצואנים מובילים בארץ של כרטיסים ושל רכיבים אלקטרוניים הנשלחים לחו"ל לבתי זיקוק גדולים, בהם ממצים את המתכות היקרות שיש ברכיבי האלקטרוניקה.
  • אנו דואגים לאבטחת המידע של העסק שלכם, עם טיפול בכל המידע הקיים ברכיבים האלקטרוניים המועברים למחזור. ע"פ דרישה יכלול השירות מחיקה מלאה של נתוני הלקוח. את המחיקה או הגריסה ניתן לבצע בבית העסק של הלקוח או במפעל שלנו עם ליווי של נציג החברה.
  • מחיקת מידע מרכיבים אלקטרוניים מבוצעת על ידינו בשיטות שונות, הכוללות השמדה מגנטית, השמדה פיזית, נטרול של דיסקים קשיחים, ושימוש במערכת בלאנקו.
  • שירותי חברתנו כוללים גם פינוי ומחזור של סוללות ומצברים, עם רישיונות והיתרים לטיפול ברעלים.
  • אנו מספקים לעסקים בתל אביב גם שירות של מחזור ממירים קטליטיים שיש בכלי רכב שנפגמו או שיצאו מכלל שימוש. את הממירים אנו שולחים לחו"ל למתקנים מיוחדים, בהם הממירים עוברים הליכי זיקוק והוצאה של מתכות אצילות לשימוש חוזר.

 

הצטרפו אלינו וקחו חלק בשמירה על הסביבה. אנו נשמח לסייע בפינוי פסולת אלקטרונית באזור תל אביב ובשאר חלקי הארץ ומחזורה באמצעות פתרונות מגוונים.

השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג שלנו ישוחח אתכם בהקדם ויתאם את מועד הפינוי ממשרדכם. כמו כן, לפרטים נוספים וקבלת השירות, הנכם מוזמנים לפנות אל חברת שורו בטלפון 077-231-8099.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

דילוג לתוכן