תהליך המיחזור ברכיבים אלקטרוניים

פינוי הפסולת - מיחזור - הנפקת האישורים לפי חוק

פסולת אלקטרונית מכילה רכיבים אלקטרוניים אשר מורכבים מחומרים שהשלכתם יחד עם פסולות רגילות פוגעת ומזהמת, היות ואלו מכילי סוגים שונים של חומרי גלם שאינם מתכלים ואף מכילים גזים ורעלנים שמחלחלים דרך הקרקע למי התהום ומסוגלות לגלום למחלות קשות לכל יצור חי או צומח על פני כדור הארץ.

ישנה דרך נכונה ומקובלת בה ניתן לטפל בפסולות אלקטרוניות. אנו בחברת שורו מתמחים בתהליך המיחזור ברכיבים אלקטרוניים ובפסולות אלקטרוניות. תהליך זה מורכב וחייב להתבצע על פי תקנים ודרישות בהתאם לחוק.

בטיפול פסולת זו עוברת הפסולת מיון קפדני והפרדה של כל הרכיבים האלקטרוניים, כאלו אשר יישלחו למחזור וכאלו שישלחו להמשך פירוק ידני לחומרי גלם.

בהמשך מתבצע תהליך מורכב יותר של הפרדת החומרים השונים כגון: ברזל, פלדה ומתכות שונות. וכל משאב יקר נשלח כחומר גלם לשימוש חוזר על מנת להביא לניצול מקסימלי ולחיסכון משאבים יקרים אלו וכל מה שאין בו צורך נשלח לגריסה מיוחדת המקטינה משמעותית את הנפח ונטולת החומרים המזיקים ומזהמים את הסביבה.

בחירת ספק פינוי פסולת אלקטרונית מורשה

כל מוצר אלקטרוני מטופל בהתאם להוראות המיחזור שלו. כאמור ישנם מוצרים אלקטרוניים שונים ולא בכל מוצר ניתן לבצע תהליך מיחזור זהה.
ובנוסף רכיבים אלקטרוניים שונים מיועדים עפ"י סוגיהם לשימוש או לטיפול המתאים להם, למשל: זכוכית, מתכות מותכות ופלסטיק מומס, עוברים תהליך של החזרתם עד למצב של חומר גלם בהם ניתן להשתמש בהם שוב כחומר גלם.

ולעומת זאת במחזור ציוד מחשוב ו IT אשר מכילים בין היתר עופרת מסוכנת, אלו מטופלים בנפרד, נשלחים לפירוק, מחזור וגריסה ומופרדים בהם שאריות ברזל או פלדה.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

תהליך המיחזור ברכיבים אלקטרוניים של פסולת אלקטרונית בעל חשיבות רבה וחייב להתבצע במיומנות, על פי תקנים, על מנת לא לגרום נזק לסביבה.

אנו בחברת שורו מוסמכים ומתמחים במחזור פסולת אלקטרונית זו. המחלקות השונות, הציוד והעובדים מוכשרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר על מנת למחזר פסולת זו על כל רכיביה האלקטרוניים השונים. וזאת כדי לנצל מחדש ולהביא לשימוש כל מה שניתן כדי להקטין את כמות הפסולת, ולשימוש חוזר של חומרים ומשאבים יקרים כחומר גלם במקום הפקת אותם חומרים מחדש, ובנוסף פסולת שנשלחת למטמנות מיוחדות נשלחת ללא החומרים המסוכנים והרעילים שמסכנים את סביבתנו.

נשמח להגיע אלכם לייעוץ חינם, רכישת פסולת אלקטרונית מכם, איסוף ופינוי וכמובן מחזור הרכיבים האלקטרוניים וטיפול נכון בפסולת זו.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן