פסולת אלקטרונית למיחזור

כל סוגי הפסולת האלקטרונית הניתנים למיחזור בעסק שלכם

פסולת אלקטרונית מכילה חומרים יקרים הנכרים ממשאבים אשר הולכים ומצטמצמים בעולם.
יסודות אלו הקיימים במרכיבי הפסולת האלקטרונית חשובים, שימושיים מאוד בתעשייה של היום ומשתמשים בהם למוצרים טכנולוגיים שונים.

בעצם מחזור פסולת אלקטרונית נוכל לחסוך ולנצל מחדש את אותם חומרי הגלם היקרים הללו אשר יביאו לחיסכון כספי רב. מעבר לעניין זה, ישנו גם נתון מדאיג, היות ופסולת אלקטרונית זו מכילה חומרים מסוכנים מאוד אשר מרעילים, מזהמים ופוגעים ישירות בבריאותנו ובסביבתנו.
על כן, אל לנו לנהוג בפסולת זו כבשאר הפסולות הרגילות. פסולת זו אשר מכילה מתכות שונות עם רעלנים או פלסטיק הידוע כמעכב בעירה אינם אמורות להישלח למטמנות ציבוריות, אלא לעבור טיפול הראוי לפסולת מעין זו ובכך לצמצם משמעותית את הנזק הנגרם לסביבה ולבריאותנו. וכאמור פסולת זו תופסת נפח רב ומקום שגם ככה הולך ומצטמצם במדינתנו.

משתלם לעסקים למחזר את הפסולת עם שורו

פסולת אלקטרונית למיחזור הינה ציוד שפועל על ידי זרם חשמלי או שדה אלקטרומגנטי וקיימת במכשירים אלקטרוניים שונים ובמרכיבים רבים.
פסולת זו יכולה להיות שמישה ותקינה או תקולה והיא נמצאת כמעט בכל חברה או בית עסק ובבתים של כל אחד מאתנו.

ישנם מכשירים גדולים וקטנים, ציודי מחשוב ותקשורת שונים, מיחזור ממירים קטליטיים ועוד…
בכל פסולת מעין זו יש לבצע טיפול ומיחזור על מנת לצמצם את הפגיעה הסביבתית ולייעל, לחסוך ולהביא לאפקטיביות מקסימלית של אותם חומרי גלם יקרים.

כך שלמעשה הדבר טוב לכולנו ובעל יתרונות לכל הצדדים, מעבר לעניין המתגמל בעקבות קנייה ורכישה של אותה הפסולת. כך אנו בחברת שורו עוסקים באיתור, איסוף ופינוי של פסולות אלקטרוניות למיחזור.

אנו מגיעים לכל בית עסק או חברה, קטנה או גדולה, מסבירים ומייעצים באשר לפסולת האלקטרונית התופסת מקום ושלא בשימוש במפעלים ובבתי העסק השונים ורוכשים כל דבר אשר מוגדר כפסולת אלקטרונית, כך שהציוד אינו ממשיך לתפוס מקום או לצבור אבק ולחלופין נעשה בו מיחזור נכון ויעיל או טיפול הולם שמונע נזק סביבתי ופגיעה בריאותית חמורה העלולה להיגרם בשל ערבוב פסולת זו עם פסולת שאינה אלקטרונית.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שומרים על חוק המיחזור והסביבה

פסולת אלקטרונית למיחזור נשלחת בחברת שורו לטיפול ומצמצמת את האשפה הנשלחת למטמנות התופסת מקום רב יחסית בשל הנפח שבפסולת זו וכמובן מונעת נזק סביבתי חמור, יוצרת חיסכון באנרגיה ובהפקת חומרי גלם חדשים לתעשייה ומספקת מקום עבודה לעובדיה המיומנים והאחראים, כך שכל תהליך מיחזור פסולת אלקטרונית חשוב, יעיל, נכון ומבוצע בצורה המקצועית והאחראית ביותר.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן