פינוי ציוד אלקטרוני

פינוי ציוד אלקטרוני בחברת שורו

כל ציוד אלקטרוני משרדי מתקלקל ומתיישן בסופו של דבר. במיוחד בתחום הציוד המשרדי הממוחשב, שבו הטכנולוגיה מתפתחת כל העת ודגמים חדשים של מחשבים, לדוגמה, יוצאים מדי שנה – יש צורך בהתחדשות תמידית.

בתחום המחשוב והתקשורת בעלי עסקים וחברות צריכים להישאר עם היד על הדופק ולהחליף בכל פרק זמן קבוע חלק מהציוד. כאשר ציוד משרדי כמו מחשבים וציוד תקשורת מתיישן ומוחלף – נוצרת פסולת אלקטרונית.

הציוד הישן תופס מקום רב ויש צורך לפנות אותו. פינוי פסולת אלקטרונית כזו היא לא רק חשובה מבחינת פינוי מקום במשרדים, אלא גם מחויבת על פי חוק. החוק בישראל מחייב כל בעל עסק אשר מחזיק ברשותו פסולת אלקטרונית להתקשר עם חברה מוכרת בתחום ולהעביר לרשותה את הפסולת הזו.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

אבטחת מידע עם פינוי ציוד אלקטרוני

פינוי ציוד אלקטרוני ישן יכול להיות עניין יקר ולא תמיד בעלי חברות ועסקים יודעים מה לעשות עם הציוד הזה. לכן עליהם לפנות לחברה שתבצע עבורם פינוי פסולת אלקטרונית ותטפל בציוד הישן שלהם.

במקרה של ציוד משרדי הכולל מחשבים ורכיבי תוכנה וחומרה נוספים – קיים חשש אצל בעלי החברות מזליגה של מידע. על המכשירים האלו נמצא מידע בעל ערך רב. המידע הזה יכול להגיע לגורמים עסקיים מתחרים או שעלול להיעשות בו שימוש לא חוקי כלשהו.

 

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

לכן, על מנת שתהליך מיחזור אלקטרוניקה יבוצע גם בהצלחה וגם תוך מתן תחושת ביטחון ושקט נפשי לעסקים – החברות בתחום משמידות באופן מסודר את המידע כשלב ראשון בתהליך. ניתן כיום לבצע הליך גריסה והשמדה למידע המאוחסן על התקנים שונים באופן בטוח ובלתי הפיך. חברות המבצעות פינוי פסולת אלקטרונית מתמחות בכך ולכן העבודה איתן היא בטוחה ביותר.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן