סוגי פסולת אלקטרונית הניתנים למיחזור

מטרת העל של מחזור פסולת אלקטרונית הינה השמירה על בריאותנו, בריאות כל יצור חי או צומח, שמירה על בריאות הסביבה, איכות חיים טובה ובריאה יותר לנו ולדורות העתיד.

אין ספק שלמטרה זו חשיבות רבה ובעלת ערך רב עבור כל פרט מאתנו, לחברה כולה ולכל הסובב אותנו. אך זהו לא היתרון היחידי או החשיבות היחידה במחזור פסולות אלקטרוניות.

מיחזור פסולת אלקטרונית ושמירה על חוק המיחזור

חברת SHURU ממחזרת סוגי פסולות אלקטרוניות שונות לטובת המטרה המוזכרת למעלה ולטובת מטרות חשובות נוספות.

אין ספק שבפעולת מחזור אנו מרוויחים ניצול מקסימלי של אותו המוצר הנחשב כפסולת כיוון שהינו תקול או אינו בשימוש עוד.

בעצם פעולת המיחזור במקום להשליך פסולת זו יחד עם אשפה רגילה שתעשה דרכה לאחת ממטמנות האשפה הרגילה שבארץ ותזהם את הסביבה ותגרום לנזק בריאותי חמור שבמהלך השנים עלול להיעשות חמור במידה כה רבה ומזיקה ובלתי הפיכה, אנו בחברת SUHRU דואגים לטיפול על פי תהליך המיחזור בצורה יעילה ואחראית וממחזרים פסולות אלו על פי התקנים ובהתאם לחוק, עם כל הציוד הנדרש, עם צוותים מיומנים, בפיקוח ובאחריות מרבית, עם ניסיון רב בשוק בתחום מחזור הפסולת האלקטרונית כגוף מוכר ואיכותי ותודעת שירות מקסימלית היות ושמנו על דגלנו מטרה בעלת ערך רב וחשובה בהחלט והיא שמירה והגנה על הסביבה וניצול ע"י מחזור נכון של מוצרים לשימוש חוזר או ברכיבים השונים המוחזרים למצב של חומר גלם לטובת שימוש במקום להישלח לאשפה שתופסת מקום וגורמת לנזקים אקולוגיים ובריאותיים כאשר פסולת מעין זו נטמנת באדמה.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

אם כך, לפסולות אלקטרוניות יש חשיבות ויש שימוש. ואם נשתף פעולה כולנו לטובת העניין נוכל להביא רק ליתרונות בפעולות חיוביות אלו של איסוף ופינוי פסולות אלו, מחזור וטיפול הולם למניעת נזקים, חיסכון במשאבי טבע יקרים וחומרי גלם לתעשיית האלקטרוניקה ואף רווח כלכלי הנעשה ממכירתם של פסולות אלו לחברות מחזור לסוגי פסולות אלקטרוניות כמו חברתנו SHURU.

חברת SHURU מיחזור אלקטרוניקה לעסקים מגיעה עד למקום העסק, החברה או המפעל, על מנת לבחון ולתת את הייעוץ בפגישה ללא עלות וכאמור רוכשת את הפסולת האלקטרונית, כדוגמת: ציוד מחשוב על כל חלקיו, ציודי תקשורת כבדה, מדפסות ומכונות צילום, טלפונים שולחנים או סלולאריים, כרטיסים אלקטרוניים, כבלים, מסכים וכו'… ואז מפנה, מטפלת וממחזרת בפסולת האלקטרונית בצורה המקצועית ביותר בה מומחיותנו בתחום מיחזור פסולות אלקטרוניות.

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן