מיחזור פסולת אלקטרונית ושימוש מחדש

כל מוצר אלקטרוני משמש אותנו תקופה מוגבלת למדי, מתי החלפתם בפעם האחרונה את המחשב? כמה זמן יש לכם את הנייד שלכם? אכן, האנושות כולה עושה שימוש גובר במוצרים אלקטרוניים. מציאות זה מעמידה את העולם מול מצב בו קיים ייצור גדול מאוד של פסולת אלקטרונית.

ולמי שלא יודע נספר כי הפסולת האלקטרונית שמועברת להטמנה לצד הפסולת הביתית מהווה גורם מזיק ומאיים על הסביבה. כי מדובר על חומרים שמזהמים את הסביבה ופולטים חומרים מזהמים.

כיצד ניתן לעצור את התופעה?

את השימוש במוצרים אלקטרוניים בוודאי שאי אפשר לעצור, גם את הבלאי ואת הקלקול לא נוכל למנוע. אבל יש בהחלט פעולות שכל אחד מאתנו יוכל לעשות כדי למנוע נזקים סביבתיים.
למען האמת קיים חוק בעניין זה שמחייב את בעלי העסקים ואת היבואנים שעוסקים בתחום האלקטרוניקה.
הללו מחויבים להעמיק נקודת החזרה למוצרים תקולים, כמו כן מחויבים יצרנים למחזר כמות מסוימת של פסולת אלקטרונית ביחס לכמויות המוצרים שהם מכרו.

מיחזור פסולת אלקטרונית אכן מביא עמו פתרון למציאות הסבוכה הזו ויש בכך מן הבשורה.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

כיצד מבצעים את התהליך?

כאשר נוקטים במונח מיחזור פסולת אלקטרונית מתכוונים לקבלת מוצרי אלקטרוניקה ישנים שיצאו מכלל שימוש לשם פירוק המוצר לגורמים. הפירוק יחתור למיין את המוצר על חומריו השונים כדי להעביר כל חלק למקום המיועד לו. לאחר המיון ניתן לבצע מיחזור פסולת אלקטרונית ולייצר מוצרים חדשים מאותם חומרי הגלם.

חיסכון במשאבים

מלבד לתועלת הראשית של הקטנת כמויות הפסולת ומניעה של הטמנת פסולת אלקטרונית יש באקט זה של מיחזור פסולת גם תועלת גדולה על השימוש במחצבים. ככל שנמחזר יותר כך יהיו לנו חומרי גלם זמינים לייצור מחודש. כך לא יהיה צורך לחצוב חומרי גלם בכמויות ענק.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן