מיחזור נורות לד

הסביבה היא של כולנו, ולכן, כל אחד ואחת מאיתנו אחראי על שמירתה, כאשר אחת מהפעולות הניתנות ליישום על ידי כל אחד ואחת מאיתנו לצורך שמירה על איכות הסביבה, היא פעולת המחזור של הפסולת הביתית אותה אנו מייצרים. כיום, בכל שכונת מגורים ממוקמים מתקנים שונים לאיסוף פסולת המיועדת למיחזור, כגון: הפח הכתום המיועד לאיסוף פסולת של אריזות מכל סוג, פח סגול המיועד לפסולת זכוכית, פח כחול המיועד לאיסוף נייר וקרטון ועוד.

ומה בנוגע לסוללות, ציוד אלקטרוני ונורות?

על פי החוק לטיפול בפסולת אלקטרונית מכל סוג שהוא, לרבות, נורות וסוללות, הרשויות המקומיות והיצרנים/יבואנים השונים, הם אלו האחראיים על איסוף פסולת אלקטרונית לצרכי העברתה לאתרים בהם ניתן לטפל בפסולת אלקטרונית באופן כזה שלא יהוו גורם מזהם לסביבה ו/או לצרכי מיחזור. כפועל יוצא מכך, מיחזור של פסולת אלקטרונית חייב להיעשות באמצעות חברות ותאגידים שונים האמונים על איסוף פסולת אלקטרונית והעברתה לאתרים המיועדים לצרכי מיחזור וטיפול סביבתי.

כאשר מדברים על פסולת אלקטרונית מדברים בין היתר על נורות לד וסוללות, כאשר מיחזור נורות לד או סוללות מתאפשר באמצעות העברת נורות לד שרופות לבתי עסק שונים המחויבים בהצבת מתקן ייעודי לאיסוף הנורות והסוללות והעברתו לאתרי המיחזור והטיפול הסביבתי בבוא העת. כמו כן, תוכלו לפנות למוקד העירוני בעיר או ביישוב בו אתם מתגוררים ולעדכן אותם בדבר רצונכם להשליך נורות לד או כל פסולת אלקטרונית אחרת. בהתאם להנחיות של הרשות בנוגע להליכי מיחזור נורות לד ופסולת אלקטרונית תקבלו מידע על המקומות בהם ניתן להשליך כל פסולת אלקטרונית ביתית אותה אתם מעוניינים להשליך.

חשוב לציין שאיסוף פסולת סביבתית, לרבות, נורות לד וסוללות ממתקנים ייעודים המוצבים בבתי העסק השונים באזור מגוריכם, היא פעולה הניתנת ליישום אך ורק על ידי גופים העוסקים בנושא ולצורך כך קיבלו היתרים מיוחדים מטעם המשרד להגנת הסביבה.

אנחנו בחברת שורו עוסקים ומתמחים באיסוף פסולת אלקטרונית ממספר גדול של חברות, מפעלים וארגונים גדולים ובינוניים בכל רחבי הארץ. לרשותנו, מערך איסוף מקצועי ומתקדם מסוגו המנוהל בהתאם לכל התקנים והדרישות המחייבות בחוק. למידע נוסף על השירותים המוצעים על ידינו לחצו כאן

מוזמנים לקרוא בנוסף:

 

שורו מיחזור אלקטרוניקה

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן