מיחזור נורות חסכוניות

חוק מיחזור אלקטרוניקה

מיחזור היא אחת מהפעולות היעילות ביותר לצרכי שמירה על איכות הסביבה של כולנו, כאשר בשנים האחרונות, המודעות לנושא המיחזור הולכת וגדולה בקרב כלל האוכלוסייה בארץ ובעולם.

אחד מנושאי המחזור החשובים ביותר הוא נושא המיחזור של פסולת אלקטרונית, וזאת לנוכח העובדה שפסולת זו מכילה בתוכה חומרים ורכיבים מסוכנים המחייבים טיפול ייעודי. כפועל יוצא מכך, הוסדר בישראל חוק במסגרתו נקבע אופן הטיפול בציוד אלקטרוני ובסוללות ועל פי עיקרי החוק חל איסור בהשלכה או הטמנה של פסולת אלקטרונית באתרי הטמנת פסולת.

ומה בנוגע למיחזור נורות?

נורות מכל סוג שהוא, לרבות, נורות חסכוניות, אומנם אינן מוגדרות בחוק כפסולת אלקטרונית, אך הן בהחלט מוצרים החייבים בהליך מיחזור, וזאת לנוכח העובדה שנורות חסכוניות מסוג פלורסנט ונורות חסכוניות נוספות מכילות בתוכן חומר מסוג כספית המוגדר על פי תקנים בינלאומיים כחומר מסוכן לסביבה. לפיכך, מיחזור נורות חסכוניות ובעיקר מיחזור של נורות פלורסנט, חשוב ומומלץ שייעשה על ידי כל אחד ואחת מאיתנו באמצעות שירותי מיחזור המוצעים על ידי חברות מיחזור שונות העוסקות ומתמחות בנושא.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

כיצד ניתן למחזר נורות חסכוניות?

מיחזור נורות חסכוניות מומלץ שייעשה באופן עצמאי על ידי כל אחד ואחת מאיתנו, וזאת במסגרת יוזמה אישית להתקנת מתקן ייעודי להשלכת נורות חסכוניות שיצאו מכלל שימוש בשטח המבנה בו אנו מתגוררים /ואו במבנה המגורים המשותף בו אנו מתגוררים. כמו כן, מומלץ ליזום פניה לרשות המקומית בה אתם מתגוררים ולדרוש ממנה להתקין באתרי האשפה השכונתיים מתקן ייעודי להשלכת נורות חסכוניות שיצאו מכלל שימוש.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שורו מציגה: שירותי מיחזור נורות חסכוניות לעסקים

אנחנו בחברת שורו מיחזור אלקטרוניקה עוסקים ומתמחים במגוון רחב של שירותי מיחזור המוצעים לרשויות ומועצות מקומיות, מפעלים ובתי עסק המחויבים על פי חוק לטיפול בפסולת אלקטרונית וסוללות. אחד משירותי המיחזור המוצעים על ידינו לעסקים הוא שירות ייעודי למטרות מיחזור נורות חסכוניות לעסקים במסגרתם אנו מספקים לבתי העסק השונים את האמצעים השונים אליהם ניתן להשליך את הנורות החסכוניות בגמר השימוש, כאשר מעת לעת אנו דואגים לאסוף את המתקנים הייעודים ולהעבירם להמשך טיפול לצרכי מיחזור.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

 

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן