מיחזור מוצרי אלקטרוניקה בשורו

מוצרי אלקטרוניקה שונים הקיימים בשוק אשר אינם בשימוש עוד, בין אם הם תקולים או תקינים ומושלכים לאשפה הם מהווים סכנה ממשית אקולוגית לנו ולכל יצור חי על פני האדמה. עלנו לנהוג במוצרי אלקטרוניקה אלו בשיטה בטוחה ונכונה בפסולות אלקטרוניות שונות.

לצורך כך אנו בחברת שורו מחזור מוצרי אלקטרוניקה פועלים ומציעים את שירותנו לכל אותם הלקוחות שלנו שיש להם מוצרי אלקטרוניקה ופסולות אלקטרוניות אשר מאוכסנים ללא שימוש או כאלו שבכוונתכם להשליך לאשפה.

חברת SHURU ממחזרת ודואגת לכל ההליך על פי כל התקנים והחוק לטיפול ולמחזור מוצרי אלקטרוניקה, כך שכל הצדדים מרווחים ומעל לכל אנו מצליחים ליישם יחד את מטרת העל החשובה מכל והיא שמירה על בריאותנו ובריאות הסביבה.

אנו דואגים לפינוי ולתהליך המיחזור

מוצרי אלקטרוניקה אשר מהווים פסולת אלקטרונית המזהמת את הסביבה ומי התהום ובה על פי חוק אנו בחברת שורו דואגים לאיסוף מכם על מנת שנוכל לטפל בפסולות אלו ולמחזר, היא למעשה אותו הציוד החשמלי והאלקטרוני הפועל על חשמל כדוגמת: ציודי מחשוב שונים של מחשבים ושרתים, ארונות מחשוב, חדרי שרתים וכיוצ"ב, מדפסות, מכונות צילום, כרטיסים ורכיבים אלקטרוניים, טלפונים, מסכים, מקלדות, עכברים וכן הלאה, בהם אנו מטפלים לפי כל מוצר בטיפול הנדרש לו על פי חוק ובאמצעות כל הכלים המקצועיים והמיומנות הרבה שיש ברשות חברתנו.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

שמירה על החוק והסביבה

אנו בחברת SHURU דואגים כל תהליך מיחזור פסולת אלקטרונית לאסוף את מוצרי האלקטרוניקה השונים והפסולות האלקטרוניות מכל בית עסק, חברה או מפעל, בנוסף אנו נותנים ייעוץ מקצועי לכל לקוח ומעניקים את מלוא תשומת הלב ומתן האינפורמציה בנושא, אנו אורזים ומשנעים בצורה מאובטחת ואחראית מכם ומשלמים עבור כל רכישת מוצר אלקטרוני או פסולת אלקטרונית הנרכשת מכם. כך שכך ההליך מאוד נוח, יעיל ומשתלם לכם.

בהמשך אנו דואגים לטיפול בכל פסולת בצורה האחראית והראויה לכל אותו מוצר, למשל: בפסולות של ציוד IT אנו דואגים בתחילה לטיפול בכל נושא אבטחת המידע, סילוק, גריסה ומחיקה של מידע רגיש או מקסום רווח של הציוד באמצעים שונים, בעמידה על פי כל הדרישות שבחוק.

אנו מזמינים גם אתכם לשיתוף פעולה עמנו יחד עם עוד לקוחות רבים שמרוצים משרותינו, מהליך פשוט, נוח ומשתלם עבורכם ומהליך טיפול מקצועי, יסודי, אחראי ומקצועי שלנו.

יחד נוכל למנוע את דרכם של מוצרי אלקטרוניקה ופסולות אלקטרוניות יחד עם זרם האשפה הרגילה ונמנע את ההטמנה אשר מסוכנת לכולנו ונוכל לתרום לסביבה בריאה לנו ולדורותינו הבאים.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן