מחזור מחשבים וציוד אלקטרוני בחברת שורו

מחזור מחשבים וציוד אלקטרוני

ציוד אלקטרוני שכבר אין לו שימוש חייב על חוק להיות ממוחזר. מדובר בציוד מתחומים שונים, כמו ציוד מחשבים, ציוד תקשורת, מכשירים אלקטרוניים מסוגים שונים ועוד.

הסיבה העיקרית לחובה במחזור היא שלא ניתן להטמין בקרקע את הפסולת האלקטרונית, כפי שעושים עם סוגים אחרים של פסולת. בפסולת זו ישנן מתכות כבדות וחומרים אחרים שאינם מתכלים בקלות ועלולים לגרום לזיהום חמור של הקרקע ושל מי התהום.

על מנת למנוע את הזיהום הזה, ישנן דרכים מסודרות לאסוף את הציוד האלקטרוני שכבר אין בו שימוש ולשלוח אותו למחזור מקצועי.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

למה חשוב לבצע מחזור מחשבים

מחשבים, באופן ספציפי, הם ציוד אלקטרוני שניתן למחזר חלקים רבים בו. בתוך רכיבי החומרה של המחשבים ישנם את אותם החומרים המסוכנים לסביבה שלא ניתן להטמין. בנוסף, תעשיית המחשוב יודעת לעשות שימוש בחומרים הממוחזרים ולהחזיר אותם לשוק. מכיוון שניתן לבצע מחזור מחשבים באופן יעיל, מדובר בצעד שיש לו גם השלכות כלכליות חיוביות ביותר.

מחזור מחשבים הוא פעולה הכרחית שהיא טובה לסביבה ולכלכלה, ומאפשרת לבנות מחשבים חדשים עם חלקי חומרה שעברו מחזור.  

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

איך מתבצע המחזור?

לפני שמבצעים מחזור מחשבים, יש לדאוג לפנות אותם בצורה מסודרת. ישנן חברות שמבצעות איסוף פסולת אלקטרונית ושיש להן רישיון רשמי לעסוק בכך.

לאחר שהחברה שנבחרה אוספת את המחשבים והציוד האלקטרוני, הם נשלחים למיון ולפירוק. ישנם מתקנים ייעודיים שבהם מתבצע המיון של הפריטים האלקטרוניים. כל סוג פסולת נשלח לפירוק. הפירוק הוא תהליך כימי שבו מוחזרים חלקי הציוד למצבם הגולמי. כך ניתן לאחר מכן להשתמש בהם שוב בתעשיית האלקטרוניקה. החומרים הגולמיים נשלחים למפעלים תעשייתיים שונים ואילו החלקים שניתן להטמין נשלחים לאתרי הפסולת השונים במדינה.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן