מחזור מוצרי אלקטרוניקה בשורו

מוצרי אלקטרוניקה שונים הינם ציודים חשמליים המכילים רכיבים אלקטרוניים אותם ניתן ואף רצוי וחשוב למחזר. בין אם הינם תקולים או תקינים אך אינם בשימוש עוד, ניתן לתקנם ולהשמיש אותם מחדש. ניתן גם למחזר בצורת פירוקם בצורה מבוקרת ונכונה עד למוצרי היסוד שלהם ולהחזירם לתעשייה מחדש. ניתן גם לשלחם לאשפה מיוחדת אשר שם עוברים מוצרים אלו טיפול אשר מסיר עד כמה שניתן את החומרים הרעילים הנפלטים בפסולות רעילות אלו.

בכל מקרה של טיפול בפסולת אלקטרונית אנו בחברת שורו ממחזרים ומטפלים בפסולות אלקטרוניות ומתכתיות.

שורו חברת מחזור מוצרי אלקטרוניקה המובילה בישראל

חברת SHURU מבצעת קנייה ואיסוף מבתי עסק, חברות ומפעלים בכל רחבי הארץ של פסולות אלקטרוניות כגון: ציודי מחשוב שונים על כל מרכיביהם, ציודי תקשורת שונים על כל מרכיביהם, בין היתר מדפסות, מכונות צילום, סוללות, מצברים, אל פסק וכן כבלים, מסכים, מנורות ונורות וגם כרטיסים אלקטרוניים, רכבים אלקטרוניים ומתכות שונות וכיו"ב.

חשיבות הפעילות והטיפול הנכון בפסולות אלו רבה וידועה לנו ואנו שמחים לתת שירות ולשתף פעולה עם מגוון בתי עסק רבים בארץ לטובת עניין כה חשוב לכולנו.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

מחזור מוצרי אלקטרוניקה בשורו

כל נושא מחזור מוצרי אלקטרוניקה בשורו הוא בעל יתרונות לכל הצדדים. מעבר לעניין הצמצום המשמעותי של זיהום הסביבה ושליחתם למטמנות אשפה רגילה, אנו למעשה מרווחים איכות חיים טובה ובריאה יותר לנו ולדורות הבאים ולכל עולם החי והצומח בעולמנו, אנו גם מרווחים ניצול מקסימלי של אותם הפסולות כשאנו ממחזרים ומשיבים אותם לתעשייה מחדש וכך מצמצמים את כרייתם של משאבים יקרים מהם מורכבים מוצרי האלקטרוניקה השונים אשר כרייתם יקרה והימצאותם הולכת ומדלדלת בעולם.

אנו מרווחים וגם אתם כספית עבור רכישת אותם פסולות של מוצרי אלקטרוניקה ופסולות אלקטרוניות אשר אינם בשימוש, תקולים או פועלים כך שיתרונות מחזור זה חשוב ובעל ערך רב ויתרונות טובים וחיוביים בנוסף לפעולה האחראית, החכמה והנכונה שיש בטיפול נכון ומחזור פסולת זו.

תהליך מיחזור אלקטרוניקה בשורו

בשורו אנו פועלים במחזור בפסולות אלקטרוניות ומוצרי אלקטרוניקה בדרכי טיפול שונים.
הפסולת מגיעה אל מפעלנו ועוברת מיון ובדיקה ומשם נשלחת לטיפול הנכון בהתאם לסוג הפסולת.
לפעמים הפסולת מנוצלת ועוברת לשימוש מחדש של המוצר או במרכיביו של אותו המוצר.
לעיתים המוצר עובר תהליך של גריטה וחלקי המוצר נגרסים לחלקיקים קטנים ביותר, לצורך הקטנת הנפח עד כמה שניתן יחד עם סילוק המפגעים והרעלנים הקיימים בפסולת זו.

למידע נוסף אודות תהליך המחזור.

נציג מטעם חברת SHURU ישמח להעניק את מלוא האינפורמציה בנושא, להגיע אלכם לפגישת ייעוץ חינם ולשתף פעולה גם אתכם למחזור נכון וחכם של מוצרי אלקטרוניקה ופסולות אלקטרוניות.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן