איסוף פסולת אלקטרונית בדרך קלה

איסוף פסולת אלקטרונית ואיכות הסביבה

חוק איסוף פסולת אלקטרונית נכנס לתוקפו במרץ 2014. בשנת 2020 לא ניתן יהיה יותר להטמין פסולת אלקטרונית שאיננה פסולת כתוצאה ממחזור.
מדינת ישראל רוצה להשוות את עצמה למדינות האיחוד האירופאי, שם כמות הפסולת העוברת למחזור היא כמו הכמות שמדינת ישראל מטמינה. מזה שנים דנה הקהילה המדעית בגורמים להתחממות של כדור הארץ ופגיעה בשכבת האוזון, המונעת ממנה לסנן את קרני ה-UV של השמש. קרניים אלה מסוכנות מאוד לבני האדם ולחי ולצומח על פני כדור הארץ.

אחד הטיעונים המבוססים הוא, שהמשך הפקת אנרגיה בכמויות המופקות היום, גורם לאפקט של גזי החממה, הנפלטים לאוויר ופוגעים בשכבת האוזון. ההתחממות הזו מפחידה מאוד את העוסקים בתחום האנרגיה האלקטרו-מגנטית והשפעותיה על כדור הארץ. הם צופים כי תהיה עלייה בלתי צפויה של פני הים, צפויים אירועי מזג אוויר שיכולים להשמיד או לשנות את התוצרת החקלאית בעולם. יהיו הוריקנים, שיטפונות, הכחדת מינים ביולוגיים ועוד. דבר אחד ברור: ההתחממות העולמית חייבת להיעצר ולמשל, חוק איסוף פסולת אלקטרונית אמור למנוע את פליטת גזי החממה של רכיבים וחומרים רעילים במטמנות הפסולת.

חוק איסוף פסולת אלקטרונית

במדינות העולם השלישי יש לומר, בגלל ההיבט הכלכלי, יש התייחסות הרבה יותר פרטנית וחכמה לכל הנושא של פירוק ומחזור פסולת אלקטרונית, גם אם אין חוק איסוף פסולת אלקטרונית, וזה נעשה ביוזמת יזמים מסיבה כלכלית. בישראל יש מדי שנה כ-130 טון של פסולת אלקטרונית, כאשר כמות זו הולכת וגדלה מדי שנה הרבה יותר משיעור גידול הפסולת המוצקה.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

דו"ח של האו"ם על מצב האקלים בעולם העלה כי הטמפרטורה הממוצעת של כדור הארץ עלתה ב-0.74 מעליות צלזיוס, בעיקר בגלל דינמיקה של בני אדם.

ההתחממות נובעת מעלייה של ריכוז גזי חממה והיא מדאיגה מאוד מומחים בתחום האקלים. איסוף פסולת אלקטרונית ימנע את הטמנתה באזורי הטמנה, יחסוך אנרגיה וכסף ביצור תוך ניצול חומרי גלם ממוחזרים, ויקטין במידת האפשר את אפקט גזי החממה.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן