אבטחת מידע כחלק מתהליך מיחזור

אבטחת מידע כחלק מתהליך מיחזור פסולת אלקטרונית

כאשר מחליטים בחברה להחליף ציוד מחשוב ישן בחדש, מתעוררת השאלה – מה לעשות עם המידע הנמצא בציוד הזה. מחשבים ישנים, מכשירים סלולריים חכמים וכל ציוד מסוג זה יכולים להכיל מידע עסקי חסוי. בדיסקים הקשיחים שעכשיו נועדו לפינוי ולמעבר תהליך מיחזור פסולת אלקטרונית, יש תיקיות ובהן מידע על לקוחות, נהלים של החברה, דוחות ביצועים ועוד מידע עסקי רב שהחברה וודאי שלא תרצה שיגיע לידיים זרות.

לכן, כאשר מבצעים תהליך של מיחזור פסולת אלקטרונית, יש לתת דגש מיוחד על סוג זה של ציוד. מדובר במידע רגיש השווה כסף רב, ולכן יש למחוק אותו באופן שלא יאפשר שיחזור של המידע.

שורו מיחזור אלקטרוניקה

אבטחת מידע עם חברת שורו

כאשר פונים לחברת שורו לבצע מיחזור פסולת אלקטרונית, המומחים של החברה מבינים את החשיבות שיש בהשמדת כל מידע לפני ביצוע המיחזור. מדובר בתהליך הדורש אמון ולכן חברת שורו היא חברה מנוסה שפועלת על פי הכללים הנהוגים בתחום ודואגת להשמיד את המידע במחשבים שהיא ממחזרת.

ברשות חברת שורו מתקן גריסה מתקדם הממוקם במפעל שלה באזור פתח תקווה. במתקן זה השמדת מדיה מגנטית מתקדמת, בין היתר גריסה מוחלטת לחלקיקים זעירים שאינה מאפשרת שחזור של המידע לאחר מכן. כך ישנה וודאות כי אבטחת המידע נעשית באופן מוחלט.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

מאחר ומדובר בתהליך רגיש, בשורו מאפשרים לחברה שהמידע היה שייך לה לשלוח נציג שילווה את תהליך השמדת המידע מקרוב. כך כל חברה יכולה להיות בטוחה שציוד המחשוב שלה מטופל כמו שצריך וכי אין סכנה שמידע חשוב יזלוג החוצה.

החברה משתמשת גם במערכת מתקדמת למחיקת מידע שנקראת Blancco. זוהי מערכת שבה נעשה שימוש גם על ידי ממשלות וארגני ביון ברחבי העולם והיא מוודאת מחיקה מוחלטת וסופית על מידע שנמצא על גבי דיסקים קשיחים. זוהי דרך נוספת לוודא שתהליך מיחזור פסולת אלקטרונית מתבצע תוך שמירה מוחלטת על אבטחת המידע.

מוזמנים לקרוא בנוסף:

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן