מיחזור אלקטרוניקה באר שבע

מיחזור לעסקים אלקטרוניקה באר שבע

העיר באר שבע המכונה "בירת הנגב", ידועה לא רק בהיסטוריה העשירה שלה ובקהילת הסטודנטים התוססת אלא גם בהיותה עיר מתפתחת בתחום מיחזור אלקטרוניקה. בשנים האחרונות הפכה באר שבע למודל לחיקוי עבור ערים אחרות בישראל תוך שהיא דוגלת בשיתוף פעולה בין חברות  לבין חברת שורו המציעה פתרונות חדשניים ונגישים לצורך מיחזור פסולת אלקטרונית בבאר שבע.

בשנת 2022 תושבי באר שבע מיחזרו כ-5,000 טון פסולת אלקטרונית. כמות זו גדלה בכ-15% בהשוואה לשנת 2021. העיר באר שבע מפעילה כ-30 מוקדי מיחזור לטובת פסולת אלקטרונית.

מאמר זה יעסוק במגוון התחומים בהם ניתן לקבל שירות מיחזור אלקטרוניקה דרך חברת שורו. נצא לדרך!

שורו מיחזור אלקטרוניקה

מהי פסולת של ציוד אלקטרוניקה?

המונח "פסולת אלקטרונית" מתייחס לציוד אלקטרוני שכבר לא נמצא בשימוש ומחייב טיפול ייעודי בהקשר של השמדה או מיחזור. מכיוון שלא ניתן פשוט להשליך פסולת אלקטרונית לאשפה בלי שהדבר יגרום לנזק סביבתי ובריאותי, נדרש טיפול מיוחד בהתאם לסוג הציוד.

מהם שירותי ITAD לחברות?

חברת שורו מציעה לחברות וארגונים בבאר שבע שירותי ITAD מקצועיים ומאובטחים בהתאם לחוקים סביבתיים אשר במסגרתם איסוף נוח וישיר מכל נקודה בארץ וגם אריזה ושינוע מאובטח. אנחנו מספקים אבטחת מידע מקיפה הכוללת:

  • מחיקת מידע טוטלי (Data Wiping) באמצעות תוכנת Blancco העומדת בכל תקני התעשייה המחמירים ביותר.
  • נטרול הדיסק באמצעות מערכת Degauser ייעודית.
  • השמדה פיזית של מידע רגיש באמצעות מגרסה מתקדמת.

 

בנוסף, במסגרת השירות שהזכרנו אנחנו מציעים גם מקסום של שווי הציוד הישן שלכם באמצעות מכירה מחודשת דרך צינורות רשת ההפצה המפותחים שלנו. נציין כי כל מידע רגיש האגור בדיסקים יימחק על פי תקני האבטחה המחמירים בתעשייה כך שהסירו דאגה מליבכם, אנחנו שומרים עליכם. שורו מחוייבת לעמוד בחוקים ותקנות כך שכל ציוד IT אשר לא ניתן לחדשו לצורך שימוש חוזר יועבר מיידית לתהליך מיחזור מסודר ומפוקח. חשוב לנו לציין כי תהליך המיחזור נעשה בהתאם להנחיות המשרד להגנת הסביבה וכי יש ברשותינו את כל ההיתרים הנדרשים לכך.

לשיחה חוזרת מלאו את הפרטים

מיחזור מוצרי אלקטרוניקה

בין אם ציוד המיחשוב שלכם בחברה או בארגון תקול או שאין בו יותר צורך, אנחנו נשלח אליכם צוות שיבדוק אותו בכדי לאבחן מה ניתן להעביר לצורך ביצוע עבודת מיחזור וטיפול ייעודי.

שורו רוכשת, מפנה וממחזרת מוצרי אלקטרוניקה שונים אצל חברות וארגונים כגון מחשבים נייחים וניידים, שרתים, כרטיסים ורכיבים אלקטרוניים, מכונות הדפסה וצילום, מקלדות, עכברים ומסכים שונים.

עוזרים אחד לשני לשמור על הסביבה

פסולת אלקטרונית מכילה חומרים כמו ברזל, פלדה, פלסטיק, מתכות כבדות ועוד. ניתן לראות במחקרים ודוחות של ארגוני סביבה וארגונים ממשלתיים כי כמות הפסולת האלקטרונית ברחבי העולם גדלה בשיעור של 20% תוך חמש שנים בלבד, ולצערנו רק חמישית מהפסולת מועברת לתהליך מחזור מקצועי אשר יכול למנוע סיכונים בריאותיים ונזקי סביבה רבים.

אף על פי שישראל מדינה קטנה, יש בה מגוון תעשיות ומפעלים כמו גם המון חברות הייטק שמחזיקות בציוד אלקטרוני רב ומגוון, ולכן נוצר מצב שיש צורך שמתן פתרונות יעודיים לפסולת אלקטרוניקה. בכל שנה נוצר בישראל יותר מ-130,000 טון של פסולת אלקטרונית וחשוב שהיא תובל למיחזור ולא למטמנות האשפה הרגילות בהן יווצרו נזקים סביבתיים ובריאותיים רבים. בשנים האחרונות מדינת ישראל כמו גם מדינות רבות אחרות ברחבי העולם החלו לקחת אחריות ולפעול למניעת הנזקים הכבדים שיש בהשלכת פסולת אלקטרונית יחד עם אשפה רגילה.

בנושאים מורכבים - פנו רק למומחים

חברת שורו מיחזור אלקטרוניקה הינה חברה בעלת ידע מקצועי נרחב בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling ) ונכסי IT. הניסיון הרב בתפעול וביצוע משימות פינוי ומיחזור מורכבות דוגמת פירוק חדרי תקשורת, פירוק מרכזיות וכיוצ"ב מאפשר לנו לספק פתרונות מגוונים לחברות, ארגונים וגופי ממשל כמו עיריות וכו'.

בנוסף, אנחנו בעלי קשרים חזקים עם בתי זיקוק גדולים במדינות שונות אליהם אנחנו מעבירים כרטיסים ורכיבים אלקטרוניים לצורך המשך טיפול מקצועי לשם מיצוי המתכות המצויות בפסולת האלקטרונית.

אנחנו מציעים לכם שירות מהיר ואמין תוך שמירה על הצעות מחיר משתלמות במיוחד. הציוד הישן שלכם שווה כסף ואין סיבה שלא תקבלו אותו!

צריכים הצעת מחיר למכירת ציוד אלקטרוניקה? מעוניינים להוסיף לעסק שלכם נדבך סביבתי מהותי? נשמח להעניק לכם שירות ולעזור לכם להיפטר מציוד ישן בצורה נכונה ומשתלמת. צרו איתנו קשר עוד היום בטלפון 077-231-8099 או במייל [email protected].

שירותי מיחזור נוספים:

אודות שורו

חברת שורו – מיחזור אלקטרוניקה, הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום מיחזור פסולת אלקטרונית (Electronic Recycling).
החברה אוספת מגוון ציוד ופסולת אלקטרונית, מחשבים, ציוד תקשורת, סוללות ומצברים, מחברות, מפעלים וארגונים גדולים לצורך מיחזור ידידותי לסביבה.

פרטי יצירת קשר

מלאו את הפרטים בטופס:

הפתרונות שלנו בסרטון קצר

סרטון מיחזור אלקטרוניקה
נגן וידאו
דילוג לתוכן